6 Ağustos 2012 Pazartesi

Ben Geldim :))

Döndüm anacım.Tatilimizi yaptık geldik.
Eğlendik, dinlendik; arkadaşlarımızla, ailemizle, akrabalarımızla buluştuk, kaynaştık.
Yedik, içtik; gezdik, tozduk.
Anlatacak, paylaşacak çok şey birikti.Tek tek hepsine değineceğim.
Ama insan en çok evine dönmesine seviniyor, yani ben öyleydim.
Her şey çok güzeldi ama eve dönmek şahaneydi.
Valizler boşaltıldı, kirliler yıkandı, fotoğraflar yüklendi.Bugün de temizlik yapıldı, ev mis gibi oldu.
İşte mutluluk budur anacım...
Tatilini yapmış, evi tertemiz, sıcacık evinde olimpiyat izleyen, kocasını işe göndermiş Özo :))))
Yazacak çok şey, gösterilecek çok fotoğraf var...Özledim de sanırım buraları.Ben yazılarımın başına....

Ha unutmadan bir de güzel bir olay var ki; kardeşim işe girdi, hem de burda, hem de bugün iş hayatının ilk günü...Tarihçemdeki yerini alsın lütfen!

14 yorum:

  1. tatlım hoşgeldin....
    adın gibi özledim seni :)))
    insanın evi gibisi yok değil mi?
    insan nereye giderse gitsin ama en çok evinde rahat ediyor :))
    bu arada kardeşin işe girmiş....
    hayırlı olsun tatlım...
    öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk tatlış:)))
      Ben de senin gibi düşünüyorum, değil 5 yıldızlı oteller hiç bir şey kendi evin gibi olmuyor:))))
      güzel dileklerin için de çok teşekkürler:)))
      blog okumaya daldım, çıkamıyorum valla:)))

      Sil
  2. ben de tam nerelerde bu kız artık diyordum, hoşgeldin şeker... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk şekercim:)))Biraz önce senin yazılarını da okudum, valla seneye Avyalık, Cunda mı yapsak diye düşünüyorum :))))
      sevgiler!

      Sil
  3. hoşgeldin canım, tatil yaramış sanırım :) yeni yeni keyifli postlarını bekliyoruz o zaman :) nereye gidersen git insanın evi gibisi yok bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canımcım:))))
      Valla öyle, nereye gidersen git, evin gbiisi yok:)))
      Kocaman sevgiler:)))

      Sil
  4. ÖZLEMİMMM hoşgeldin bitanem :) bende giremiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senemcim sen de neler neler yapmışsın bu arada:))Yazdıklarına bir daldım çıkamyıyorum, kolay gelsin canım sana da!

      Sil
  5. hoşgeldin cnm, özledik seni. kaç kere baktım yok yok. şükür kavuşturana. kardeşin için sevindim. hayırlı olsun cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hayatım ya, biraz uzattık tatili:))) ama bundan sonra buralardayım:))
      teşekkürler !

      Sil
  6. oncelıkle hosgeldın guzel anıalrını paylasacagın fotografları beklıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın güzelim:))))Hazırlamaktayım zaten :)))
      kocaman sevgiler!

      Sil
  7. hosgeldın özlemcim:)
    tatılının guzel gecmesıne ve kardesının ıs bulmasına sevındım:)
    sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Bricitim:))))Çok keyifli geçti herşey:)))
      Normalleşmeye de başladık, herşey yerli yerinde:)))
      kocaman sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...