18 Ağustos 2012 Cumartesi

Dün Biz ...


 Egeciğim gelirken her bayram olduğu gibi elinde bu çikolata ve kahve ikilisiyle döndü işte.Bu tür ince düşünceleri seviyorum.



Dün gece biz annemlerdeydik, Hasan'ı da aldık giderken, ramazan biterken maaile bir akşam yemeği yedik.

Biz tam eve varmıştık ki bizi minik buzağıyla karşıladılar annemler, sofraydı, hazırlıktı derken o kargaşada yedik keyifli keyifli yemeğimizi.

 Sonra annemle geçtik tatlının başına, gördüğünüz şekerpareleri yaptık, bayramda yenebilir, belki bayramı görmeyebilir bile:)))


12 yorum:

  1. ohh ellerinize sağlık. Özlemcim annenler nerde oturuyor. İzmirin hangi ilçesi

    YanıtlaSil
  2. izlemeye aldım mutlu bayramlar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ettim, hayırlı bayramlar diledim:)))

      Sil
  3. o tatlılara bittim, 5 tane aldım... :)

    YanıtlaSil
  4. İyi bayramlar Özlem.

    O buzağı ne kadar şirin yahu maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da güzelim:)))
      Bol neşeli bayramlar.
      Evet yaaaaa pek sevimliydi:))))

      Sil
  5. keyıfle afıyetle kahvenı yudumlayıp cıkolatalarını da yersın ınsallah canım,musmutlu bayramlar:)
    buzağılarda cok sevımlı ya cok sekerler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin güzelim :))))))))))))))))
      Yeme olunca aklım rahat oluyor, çünkü bizde herşey "itinayla yenilir."
      :)))))))))))))
      Sevgiler!

      Sil
  6. sade kahvede tavsiye edince izlemeye aldım sizi.gayet samimi ve içten.bende bende bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ve hemen ziyaretinize geliyorum:)))
      sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...