29 Ağustos 2012 Çarşamba

Kış Hazırlıkları!

Malum yaz bitiyor; ağustos böceği - karınca hikayesindeki gibi yazın yan gelip yatmak iyi, güzel de; kışın ne yiyip ne içicez, değil mi?
Eeee Özlem de öyle bir insan değil tabi.Yatsın, eğlensin olmaz.Dnalarım beni evcimen olmak üzere proglamlamış.Ben de içimden gelen sese kulak vererek kışın aç kalmamak için çalıştım durdum dün bütün gün.
Alimallah açlıktan iğne ipliğe falan döneriz kışın, değil mi?
Gerçi iki annem de yanıbaşımda; eksikliğimi saniyesinde giderirler; yani emrimde iki buzdolabı, iki dondurucu ve eksiksiz, ağzına kadar dolu iki kiler var ama, olsun.Benim de kışlıklarım hazır olmalı.
Yaptıklarım yapacaklarımın garantisidir, deyip başlıyorum.


 Börülcelerimi annemden getirmiştim.Birazcık haşladım ve poşetledim.

 Dedim ya ben bir börülce-severim aynı zamanda.

 Kırmızı biberler de annemlerdendi

 
Birazını közlerim ve kızartırım ama ben yemeklerin içinde de seviyorum hatta omlette bile seviyorum kırmızı biberi.Onu ve acı biberlerin birazını ince ince  doğrayıp koydum dolaba.

 
 Közlenmiş patlıcan.Annem közledi yine sağolsun; o da kışın yapılacak salatalar için dondurucuya kaldırdım.


 Buyrun şekil1-A.
 Bunlar da geçen hafta aldığım ama yemeğe fırsat bulamadığım barbunyalar.Birazcık haşlayıp kaldırdım.

Toplu gösterim.
 Bunlar da artık yumuşamaya başlamış şeftaliler; birazcık şekerle pişirdim ve blendırdan geçirdim.Sonrasında sulandırıp içeriz.
İşte o ev yapımı şeftali suyumuz.Bu haliyle bile nefis oldu.


Efendim devamı gelecek herhalde, yani sanırsam :))))))))))))))))))))

6 yorum:

  1. cnm sen marifetlisin kız, maşallah. afiyetle yiyin inş.bi gün tanışırız inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah güzelim, teşekkürler bu arada, koltuklarım gabarupduru ...

      Sil
  2. maşallah sana özlemim. bu aralar bende de pek bir kış hazırlığı var. Rabbim iyi günlerde yedirmek nasip etsin hepimize sevgiler tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hayatım, amin, inşallah sağlıkla tüketiriz, keyifli bir kış geçiririz:))))
      Okullar açılmadan tamamlayalım istiyoruz sanırım, ondan hazırlıklar hız kazandı:)))
      Sevgiler!

      Sil
  3. afferin kız...
    maaşallah...
    beceriklisin................
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olasın canım...Öyle miyim?
      :))))))))))))
      Sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...