17 Ağustos 2012 Cuma

Kısa kısa - 2

Sahur tabağım- biberli yumurta, kızartılmış peynir ve süzme yoğurt!

Güneşe karşı önlem serisi

Çılgınlık edip farklı renklendirdiğim tırnaklarım -1

Çılgınlık edip farlı renklendirdiğim tırnaklarım -2

Avustralya çıkışlı çikolatalarımız - Ege'ye hediye, bana ganimet!

Bitirdiğim nadir ürünlerden.Nivea'nın bronzlaştırıcı losyonu.Baharda çorapsız etek giymek istediğimde sürerim diye almıştım.Bitsin istedim, işe yarıyor ama güzelce bronzlaştırıyor.Kokusu çok keskin yalnız uyarayım!
Oruç ve bayram hazırlıkları baya zorlamaya başladı beni...Gerçi nihayetine de geldik de...Elimdeki resimler şöyle bir kolajlayayım dedim.
Dün gece kardeşcaaağzım bizimleydi, akşam da annemlere gidiyoruz.Hem haftanın sonunu hem de ramazanın sonunu güzel kapatıyoruz:))))

6 yorum:

  1. sahurluk tabağın çok güzel görünüyor...
    elllerine sağlık canım...
    ooo çikolatalardan bana da ayır :)))
    hepsini yeme küserim bak :))))
    iyi bayramlar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolata mı?Nerde çikolata mı var:)))))
      Bilmez ayaklarına yatsam unutur musun acaba?
      acı gerçek: çoktan yendi bile :(((((((
      Svegiler canım, sana da iyi bayramlar!

      Sil
  2. iyi bayramlar şeker... seni çılgın... :)

    YanıtlaSil
  3. iyi bayramlar cnm, anne babana selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hayatım:)))Sizlere de iyi bayramlar!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...