19 Ağustos 2012 Pazar

Şeker tadında bayramlar!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben eksik kalmayayım, değil mi?
Blogger alemi post üstüne post yazadursun ben hiç durar mıyım?
Mutlu  Bayramlarrrrrrrrr!

Şeker komasına girmeden; "onu da yiyin, bunu da tadın" ısrarlarına göğüs gerebilecek kararlılıkta, bol sohbetli,bol şerbetli, "Nasılsınız? -İyiyiz, siz nasılsınız?" faslının kısa sürdüğü, havaların sıcaklığından az dem vurulduğu, kapınızı çalanın çok olduğu bir bayram diliyorum herkese!
Seneye de buralarda oluruz inşallah!

Biz hakkımızı aldık, gerisi de sizlerin!
:)))))))))))))))))

10 yorum:

  1. cıkolatalar harıka gorunuyor ahhh ahh :) mutlu bayramlar bol cıkolatalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üffff müthiş bir şey o yaaaaa!
      sana da bol lezzetli bayramlar!

      Sil
  2. hepsinden almak istiyom ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahveli, fındıklı, cevizli, bademli oooooo, datlı mı datlı, leziz mi lezizzzz!
      Yaşasın bayram çikolataları!

      Sil
    2. bacım onlar ne marka sorması ayıp olmasın... :)

      Sil
    3. kuzum Melodi çikolata demişler adına, Karcıoğlu şirketinin.Ben ilk kez duydum ama İso belgeleri falan tam.Lezzeti de birçok ünlü markadan fazla bile ...
      Eşime çalıştığı yerden vermişler de:)))

      Sil
    4. tamam not aldım valla, ben bunu bulurum... :)

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...