8 Ağustos 2012 Çarşamba

Selma mim göndermiş:))Amannnn amannn!

Selma mim göndermiş bana....Amannnnn aman!
Özlem de yanıtlayıvermiş soruları..
Gördün mü amanını yandım...
Tiridine tiridine bandım....Bedava mı sandın, uğraşıp da yazdım....

Ben müzikle söyleyince çok eğlenceli gelmişti ama sanırım yazınca cazibesine kaybetti, yine de Selmacımın affına sığınarak mime dinamik bir giriş yapayım dedim...
Süpper sorular, über olaylar, ilginç durumlar var efenim bu mimde:)))
Hemen cevaplayalım o zaman:))))

 Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
 -Ay çok zor soru bu ya, yaşasam azıcık daha olmaz mıydı?Hemen çocuk sahibi olmak isterdim herhalde, sürekli sevdiklerimle olmak isterdim; tatmak istediğim herşeyi tatmak, gitmek istediğim her yere gitmek isterdim.Keşke diyeceğim hiç bir şey kalmasın diye uğraşırdım.

 Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
-Yüksekten korkarım, yılandan da...Başka fobim yok galiba.Takıntılarım da vardır, mesela iki kişi yürüyorsak ben solda olmalıyım.Yoksa konuşamam bile.Çorapla yatmam, yastığım soğuk olmalıdır uyumadan önce.En ufak bir ışık varsa uyuyamma mesela, zifiri karanlık lazım bana.

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız? 
-Zor bir durum, pek istemezdim sanırım, canım sıkılır benim yapayanlız.Kös kös oturur beni yine alamdılar diye düşünürdüm. 


Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ? 
-İtalya sanırım.Küçüklükten beri bir İtalya hayranlığım var, nedenini bilmiyorum.Sadece hoşuma gidiyor.

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ? 
-Öpmedim hiç.
 
En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay ?
 -E hatırlamıyorum yaaa, en son nerde küçük düştüm ben yahuuu!Okey oynarken elimde iki okeyle açamamıştım, o sayılır mı?

 Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ? 
Alyansım, kağıt-kalemlerim, cüzdan

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
 -Hiç düşünmedim ama sıkıcı bir film olurdu herhalde.Bir Bourne serisi çıkmaz mesela benim hayattan, romantik komedi de olmaz, dram hiç yok.Bu soruyu es geçme hakkımı kullanmak istiyorum.

 En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi 
gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 
-Kocamı da alalım diye yalvarırdım :)))))

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?  
-Mağazalarda sabaha kadar giysi denerdim.Yanıma gelen görevlilerden hiç hazzetmem de.

Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?
-Yemek...Önce buzdolabındakileri yemek; yoksa pişirip yemek...
Resimler alıntıdır.

4 yorum:

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...