7 Ağustos 2012 Salı

Tatilden... Bölüm 1- Didim

Eşimin yıllık izinlerinin bir kısmını otele gidip değerlendirmek bana çok cazip geliyor.
Otel benim için 3-5 günlük bir kaçış aslında; pişirme-taşırma, bulaşık-çamaşır derdi olmadan kafam rahat bir şekilde tatil yapabiliyorum.
Her sene yakın yere gitmeyi planlıyoruz, tatil için çok uzun yol gitmeyi sevmiyorum.Çeşme, Marmaris derken bu sene Didim ya da Özdere-Gümüldür gibi bir yere gidelim istiyorduk.Ama otel ayarlamadık çünkü Ege'nin izin günleri değişti.Ağustos gibiydi, temmuza kaydı.
Ben biraz huysuzlandım bile, ayarlanmadı diye ama iyi ki ayarlanmamış çünkü can arkadaşımla tatil yapma fırsatını kaçırmış olacaktım.
N. benim taaaa ortaokuldan arkadaşım.Düşünün yaş 12 daha...Hazırlık sınıfındaydık, nasıl tanıştık, nasıl kaynaştık, nasıl yan yana oturduk ikimiz de hatırlamıyoruz ama o günden beri beraberiz.Arkadaşlık terimini çoktan geçtik.Lisede de, üniversitede de ayrılmadık.Sonra ben Bursa'ya atandım, o burda bir okula.Birbirimize ziyarete geldik, kopmadık hiç.
Önce o evlendi, anne oldu; sonra da ben...Üzüntümüzle de sevincimizle de ortağız hep...Aliağa'da oturuyorlar, sık sık da buraya geliyorlar zaten...Kopmuyoruz anlayacağınız.
Tesadüf odur ki, onların da tatili 23 temmuzda başlıyormuş, hatta Didim'de bir otel ayarlamışlar bile...Tabi N. hemen "Siz de gelin" dedi, "Beraber tatil yapalım."
Ege'yle konuşmalar, ayarlamalar derken bizim haftalarca düşünüp taşınıp, plan yapsak ayarlayamayacağımız şey oldu ve biz aynı otelde aynı tarihlerde birlikte tatil yaptık.
(Eşime sonsuz sevgiler öncelikle, o ayarladı ya, ondan)
Ay ne kadar konuştum yaaaaa!
Neyse uzun sözün kısası onlar çekirdek aile; biz Mr.and Mrs. Smith tatile gittik.
Yedik, içtik, yüzdük, güneşlendik, uyuduk, dinlendik, en miniğimiz Ender'in doğum gününü bile kutladık.

Didim Venosa beach resort & spa gittiğimiz otelin adı.Otel mimari olarak gayet güzel, zaten yeni bir binaymış.Odalar, teras, lobi hem mimari hem de dekorasyon olarak çok modern ve güzel.

havuzdan bol ne var?

Tüm odalar deniz manzaralı, Gayet güzel bir bahçesi var, yemyeşil çimenlerin üzerinde hamaklar şahaneydi.Yemekleri de fena değil.Çok farklı ve değişik bir şey görmedim o yüzden övmüyorum.Ama gayet güzel lezzetler de vardı.

Havuzu çok geniş, kendine ait sahili de var, bunlar güzel ama havuz pek temiz değildi.Denizi de çok sığ ve yosunlu.Sığ olması yüzme bilmeyen ben için şahane ama yosunlara taşlara dokunmak çok kötü; deniz ayakkabısını ise sonradan aldım; biz de terliklerle girdik an sonunda...
Deniz resmen çarşaf, dalga diye birşey yok, muhteşem:)
Animasyon olarak da kötüydüler ne yalan söyleyeyim.Gerçi biz arkadaşlarımızla olduğumuzdan sıkılmadık.Otel çalışanları da gayet güler yüzlü, yardımsever kişilerdi.O konuda çok başarılılardı.
En son olarak çok sinek vardı, 3. günün sonunda bacaklarımda kaşınmayan yer yoktu.30-40 yerimden ısırıldım desem yalan olmaz, inanın.
Gitmeyi düşünen varsa diye yazdım tüm bunları.Otel puanlama sitesine döndü burası bir anda.
Neyse canım, otel bahane, tatil şahaneydi:))))
Beach party varmış dediler geldik:))Ender müthiş top oynuyor bu arada.

İçimizde fotoğrafçı da var:)

Burada durup bir maşallah demenizi rica ediyorum sizden ama:)))Pasta işte böyle yenir:)Ender style!

Kaydıraklar var ama hiç bana göre değil!

Yanmış deniz anası kıvamında bir ben:))))

En güzel yol dönüş yoludur:)

Şoförlük Ege'nin; navigasyonluk benim görevim!
Şimdi ilk bölümü burada bitiriyoruz, sırada Batı Karadeniz gezimiz var:)))))