11 Ağustos 2012 Cumartesi

Tatilden...Amasra

Sahili güzeldi ama fazlaca yosun vardı suda..
Az tuzlu suda da çimdik en sonunda.
Batı Karadenizden devam ediyoruz...Hayatımın en eğlenceli yolculuklarındandı...
Nasıl yaptık şimdi bile düşünüyorum...

Sabah zaten apar topar kalkıp terminale koştuk deyim yerindeyse.Çünkü Amasra'ya tek araba varmış, o da saat 7.40'taymış.Oysa biz 8 buçuk diye biliyorduk.10 dakikada kalkıp, hazırlanıp, evden çıkışımız varrrrr, sormayın.
Neyse arabaya yetiştik ama 6 kişiydik.Otobüs bize biraz pahalı geldi ve geliş gidiş saatlerinin bizi sıkıştıracağını düşündük.Taksi tutmuş olduk bir anda, anlamadım bile.Uyku mahmurluğu böyle birşey.
Neyse efendim fikir güzeldi de uygulamada çok sıkıntı yaşadık.Ayrıyan yanlarımız  ve artık bir parçamız olan taksinin bazı parçalarını saymazsak her şey çok güzeldi.Hatta indikten sonra çok çok güldük bu durumaa.
Ne yazıkki bu anların hiç fotoğrafı yok.Keza makinenin çalışabileceği bir boşluk kalmamıştı.

Sahil ve manzara çok güzel takdir ederseniz.
Amasra baya küçük bir yer, biz önce sahile indik tabii.Denize falan girdik.

Sonra işi kültür turizmine vurduk.Önce çarşısını, sonra kalesini, manzaralı yerlerini gezdik.Çarşısından hediyelik şeyler aldık.Hatta ona da bakayım çuna da bakayım derken insan ne alacağını şaşırıyor.

Her dükkanın başında baya measi harcadık.
Bol bol poz verdik.
Arada oturup dinlenmeleri ve soğuk bir şeyler içmeyi saymıyorum.

yürüdükkkkkk.
Sonra acıkan bünyeleri nefis balık-ekmekle doyurduk.Tekrar gezme, dolanma; beylerin öğleden sonrası için deniz sefaları, bir pazar gezmesi derken günü tamamladık.
poz verdikkk

Zaten bir gün yetermiş Amasra'ya, çünkü dediğim gibi küçük bir yer.Gitmiş görmüş olmak güzel ama.

poz poz pozzzzzz

yürü yürür yürüüüü

Tavşan adası

Tavşan adasına baktık uzaktan böyle, tavşan falan göremedik de, olsun; efil efil esen rüzgar çok güzeldi.

Alıp götürecek gibi dalgalar

Burdan yürüsek deniz fenerine gidebilirdik ama vuran dalgalar o kadar ürkütücüydü ki, korktup gitmeye, alıp götürecek gibi sizi.Geri döndük biz de.

Temsili maden ocağı

Çay bahçesi manzarası
Sonra yine aynı stille geri geldik fakat bu kez yolu kaybettiğimiz için birazcık etrafı göre göre, Ege ile Kayhan'a güle güle geldik.