12 Ağustos 2012 Pazar

Tatilden...Zonguldak -son-

Ağır ağır ineceksin bu merdivenlerden...Ahmet Haşim'e selam olsun!
Yeter ama artık değil mi?Görmemişin bir gezmesi olmuş, anlat Allah bitirememiş, derler.Neyse efenimmm bitiriyoruz kısa bir kolajla.

Hep terlik giymemin bir nedeni var elbet...
Çöp olmayaydı iyiydi.
Amasra gezmesinden sonra il dışına çıkmadık.Zonguldak'ın için gezdik,merkezini, çarşısı falan; dolandık yani.

iniyoruzzzz
Ben burda teyzemlerin evini gösterme çabalarına maruz kalıyorum.Göremedim ama.
İlginç durumlar da yaşadık mesela.Deniz fenerine giderken özellikle.Ben çok ısrar ettim gidelim diye.Beyler özellikle oturmak istediler kıyıda ama sonunda ikna ettim.Yürüyüşe başladık biz.Tam deniz fenerine gidicez, yolda tırlar, arabalar, otobüsler.Ortaya da sarışın bir adam koymuşlar "Geçemessinizzz, bizim burası, parasını verdik." diyor.Kenarda 15-16 yaşında kızlar meraklı meraklı bekleşiyor.Efendim orda "Kelebeğin Rüyası" adlı filmin çekimi varmış.Bilmeyenler varsa hemen belirteyim Yılmaz Erdoğan'In çektiği Belçim Erdoğan, Mert Fırat ve Kıvanç Tatlıtuğ'Un oynadığı bir film.Yeni çekiliyor ve biz tesadüfen çekimin ortasına düştük.

Sarı Adam bize geçit vermeyince biz de öbür taraftan dolaştık.Ben Kıvanç hayranı falan değilim ama o kadar ayağımıza gelmiş, görmeden gitmek ayıp olurdu, insan bir selam vermek istiyor yani.Neyse biz öbür yoldan, kıyıdan kenardan ilerlerken çekimlerin içine girdik baya.Yılmaz Erdoğan yanımızdan geçti mesela çekimi planlıyorlardı.Kimse görmemiş, tanımamış da.Ben söyleyince şaşırdı bizimkiler.
Ama sonra tekrar karşılaştık, hatta Ege birlikte bir fotoğraf çekilmek istemiş ama Face'e koyuyor herke diyerek reddetmiş.Ben önden gidiyordum, bir baktım yanımda Ege yok, arkada Y.Erdoğan konuşa konuşa geliyorlar...Canım kocam benim.

Neyse biraz Fener'e baktık, dışardan tabii, Kıvanç yok ortalıkta ama , Mertcim Fıratçım vardı orda; başı kalabalıktı, rahatsız etmedik.

Öyle işte, bu da böyle bir anımdı.
Kıvanç yok, deniz verelim.
Resim yok, malesef.Gerçi gittiğimizalışveriş merkezine çok uğramışlar artizlerimiz ama denk gelmedi bir daha...
Gezmece.
O kadar çok yiyince her türlü yürüme imkanını değerlendiriyorsun.
denize bakmaca

Biz tabi bunları anlata anlata bitiremedik.Buraya da yazdığıma göre tamamdır işlem.

Hırçınsın Karadeniz.
Hırçınsın işte.
Bizim burdaki gevrek bu simit.Şahane bir simit ama.
Başta ne demiştim; bir gezdik bir de yedik diye...Yemek ama ne yemek yemek...Tabi kilo olarak döndü hepsi...Verilecek kilolalara yeni sayılar ekledik de geldik.

Kalabalıkız ya:))
Mantı akşamı.
süper salata
Fasulye turşusu
Cuma akşamı da buruk buruk bindik otobüze geldik.Biz buruk, teyzemler buruk...Alışıveriyor insan, cümbür cemaattik, bağırış çağırış...

Evden çıkışımız:)))
İyi ki de gitmişiz.Sanırım bir daha asla böyle olmaz.Çoluk çocuk, eşler, işler güçler derken bir daha gidilebilir mi bilmiyorum ama iyi ki gitmişiz.

Bu da Ereğli hatırası.
Bitti.

6 yorum:

  1. iyi yapmışsınız şeker... :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    Sitenizi yeni kesfettim, cok icten paylasimlar

    Izleyiciniz oldum. Benimkine de sizi beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

    Sevgiler

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel sözleriniz için, hemen geliyorum!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...