10 Ağustos 2012 Cuma

Tatilden...Zonguldak Taşbaca Mahallesi

Teyze Zonguldak'ta oturuyor ama anneane Kozlu'da, Taşbaca mahallesinde.Ben zaten kaç kere dinledim Taşbaca mahallesini, merdivenleri.Anneanneyi masal kahramanı gibi anlatırdı Ege.Gitmeden tanııdm zaten orayı desem yeri.
Anneanne evinden çıkarken...
İşte Zonguldak gezimizin ikinci günü Kozlu'ya gidip Anneanneyi ziyarete gittik.Meşhurrrrr merdivenleri gördüm.Hatta abartmadıklarından emin olmak için saydım.Evet 100 küsur merdiven var yukardan inerken eve, aşağı inerken de 250 küsur...Abartmıyorlarmış...Küçükken o merdivenlerde, o evde ne kadar güzel şeyler yaşamışlar!Ne kadar eğlenmişler!
Merdivenlerrr
Anneanne evii
O gece o evde kaldık.Gelenler gidenler oldu, yine bol bol yedik, arada gözümüz olimpiyatlara takıldı.Sıcak yine peşimizi bırakmadı.Sözde yorganla yatacaktık...Olmadı, terden sırıl sıklamdık.Olsun dedik, birlikte olunca ne önemi var, ha sıcak ha soğuk olmuş!



Merdivenlerrr

Hepimiz ayrı alemdeyiz

Böğürtlen gördüm sankiiii

Bayaaa kendimi kaptırdım sanırım.


Güneşi de batırdık...
Bol bol yedikkkk.

Akşamı da Filiz Teyze'Nin profiterölleriyle yaptıkkkk, muhteşemdi.
Devam edeceğimdir daha....

8 yorum:

  1. offf o proflar şahane yaaaaaa....

    YanıtlaSil
  2. ah o merdivenler çık çık bitmezdi, güzel bi gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyeleymiş Selmacım, test ettik onayladık!

      Sil
  3. HOŞ GELDİN...
    SEFAN OLSUN CANIM...

    YanıtlaSil
  4. desene tatilin tadını çıkardık :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...