26 Eylül 2012 Çarşamba

68. Çalgı Çengi


İşler Güçler son zamanlarda fena sardığımız bir dizi.Tamam denenmemiş, yapılmamış bir şey yapmıyorlar; daha iyileri var ve izliyorum ama Türk televizyonlarında farklı bir şey görmenin mutluluğuyla son zamanlarda takip ettiğimiz tek dizi kendisi.
Çalgı Çengi televizyonda da yayınlanmıştı yanlış hatırlamıyorsam ama izlememiştik o zaman.
Ahmet Kural ve Murat Cemcir hatrına izleyelim bu kez dedik.Hatta Hasan da vardı bizde.
İki düğün şarkıcısı Salih'le Gürkan.Prova yapmak için gittikleri bir depoda görmemeleri gereken bir şeye tanık oluyorlar; mafyanın bir adamı öldürmesine.
Adamlar bunları tek şartla serbest bırakıyorlar; o da cesedi yok etmeleri.
Absürdlük burda başlıyor.Yer yer harika sahneleri var, sesleri de çok güzel bence, arada şarkılar türküler..
Hele "ellerinde çiçeklerle" başlayıp "oy oy Eminem"e giden performansları harika.
Ankara ağzı, raslantılar, beceriksizlikler....Klasik komedi unsurlarının hepsi var.
Ama dizide kendilerini çok geliştirmişler bence, filmde bir olmamışlık var çünkü.
Yine de zaman kaybı sayılmaz diyerek bitireyim!Severek izledik!

4 yorum:

  1. seyretmedim ama merak da ettim :))

    YanıtlaSil
  2. Calgi cengi ye bayiliyorum. Ben de bu filmi izledikten sonra oradaki oyuncular oldugunu gorup isler guclere basladim ve benimm de tek turk dizim;) calgi cenginin 2.si de yoldaymis merakla bekliyorumm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seninle aynı fikirdeyim güzelim!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...