13 Eylül 2012 Perşembe

Ailece Kutlama!

Aslında o kadar çok şey vardı ki kutlanacak, hangisinden başlasam bilemiyorum.

İlk önce babamı anlatayım da bu kadar çok kutlanacak şey nasıl birikti anlaşılsın.
Babama ne derseniz deyin, ne önerirseniz önerin o hep " Tamam" der.

-Baba şuraya gidelim,
-Tamam kızım.

-Baba şunu yapalım.
-Tamam oğlum.

Hayır demez hiç, " Siz bir gün gelin, gidelim" der. Ne zamandır ailecek yemeğe gidelim diye babamı sıkıştırıyorduk.Ne zamandır dediysem epeyce bir zamandan bahsediyorum.
Hasan üniversiteyi bitirince gidecektik, Amerika'ya gitti Hasan; Sonra MBA yapmaya karar verdi; o bitsin sonra dedik; Erasmus'la İspanya'ya gitti.Hadi oralardan dönsün dedik, ben evlendim.Sonra Hasan askere gitti.E askerden döndükten sonra gidelim dedik; bu kez de iş aramaya koyuldu.
E iş buldu, çalışmaya başladı, ilk maaşını aldı, bu kez de araba almak istedi.E onu da bekleyelim derken bu günlere geldik.

Dedemi çıkarmak da zordur evden, o da geldi!
Kutlama da ne kutlaması derseniz; işte burda, mezuniyetten, Mba'ye, askerden, iş bulmaya, yurda dönüşten arabaya kadar elimizde geniş bir yelpaze var.Kutlama işte tüm bunların kutlaması.

Önde biz arkada annemler!
Haa, gittiğimiz yer de en fazla 15 dakika uzaktadır eve; ama işte önemli olan evden çıkabilme sanırım.

Güzel, ferah yeşillikli bir yer Şelale Restaurant.İçersinden şırıltı sesi eksik olmaz, ördekler, kazlar, köpekler...Tam aile yeri.Gündüz gitseydik bol resimli olurdu bu yazı ama gittiğimize şükür diyelim.

Et, köfte, ızgara çeşitleri, keşkek falan ne varsa var ama biz Hasan'la alabalıktan yana kullandık hakkımızı.Çok acıkmışız ki fotoğraf çekmeyi kahveleri içerken akıl edebildik.Olsun artık bir başka sefere.

 İşte bu da Hasan'ın yeni bineği.Tutturdu ille de Golf olacak diye.Kazasız belasız kullanır inşallah!

Ege'yle oto yıkama işine verdiler bir ara kendilerini de evde... Hasancım da sağolsun ablasının da eniştesinin de ilk maaşcağızıyla karınlarını doyuruverdi.Afiyette kaldık biz de, güzel günlerde harcasın parasını...Allah bereketini versin!

Artık gecenin sonu, Hasan bizi eve bırakır, gece biter. Evli evine , köylü köyüne zamanı...

4 yorum:

  1. sefanız bol olsun şekerim... :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun cnm, ne çok kutlanacak olay olmuş :) işte hayat böyle gün gün geçiyo. şu gün yaparız, bugün yaparız derken hayat akıppp gidiyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birikti tüm kutlamalar, işte oldu olmadı, yaptım yapamadım derken ömür geçiyor!
      Öpüyorum!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...