27 Eylül 2012 Perşembe

Arz-ı Halim

Aslında bambaşka şeylerden bahsedecektim, dün kucağıma almıştım bilgisayarı, bir gece önceden bahsedecektim.2010 yılı 25 Eylülde yapılan bir düğünden bahsedecektim.Mr. And Mrs. bizden bahsedecektim.2 yılı devirmiş bir çift olduğumuzdan dem vuracaktım.Nikah ayrı, düğün ayrı yaptığımız için deliye her gün bayram misali bizde kutlama bol.Kutlama yemeğimizden bahsedecektim.

Babam aradı, insan nasıl da anlıyor bir terslik olduğunu.Aklımdan yüzlerce  ölümlü, kazalı senaryo geçti bir kaç saniyede.Ailede kimseyi bırakmadım düşünmedik.Bir kaç saniyeye neler neler sığdırdım.
Babammış hastanede olan, telefonu ilk açtığında sesi iyidi,sonra çözüldü tabi.Ağaçtan düşmüş, acildeymiş.

Ege'yi aramam, hastaneye gitmemiz...Hepsi hemen oldu.Babamı acıyla kıvranırken gördüğümde felaket senaryoları zihnimde cirit atıyordu.Röntgenler, ultrasonlar, doktorlar derken korktuğumuz kadar kötü bir durum olmadığı anlaşıldı.Kırık yoktu allahtan, iç organlarda da bir sıkıntı görülmedi, zaten 6'ya kadar hastanede gözetim altındaydı.Akşamüstü eve getirdik.

Tüm günü ayakta, aç-susuz ve endişeyle geçirdik.Ege'yle hastane koridorlarında kök saldık.Ama babamın bu kazadan en az sıkıntıyla atlattığını öğrendik ya.Umrumuzda bile olmadı.

Babam hala acı çekiyor ama geçecek, sadece ağrı kesiciye ve dinlenmeye ihtiyacı var.Diğer hiç bir şey de umrumda değil.

Kaza görüne görüne gelmiyor, Allah hepimizi korusun kazadan beladan...

11 yorum:

  1. canım ya çok üzüldüm...
    çok geçmiş olsun...
    inşallah baban daha iyidir...


    sizinde evlilik yıldönümüz kutlu olsun canım...

    üzülme babacığın inşallah daha iyi olucak...

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun cnm insanın ne olacağı belli değil, kaza geliyorum demez ne doğru bir söz, allah hepimizi korusun!

    YanıtlaSil
  3. CANIM YA, ALLAH KORUMUŞ BABACIĞINI, ALLAH BETERİNDEN KORUSUN, ACİL ŞİFALAR VERSİN İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  4. Sağolun kızlar.Herşey anlık bu hayatta.Verilmiş sadakamız varmış, çok ucuz atlattık.Babam sadece acıyla yaşayacak bir kaç hafta sonra birşeyciği kalmaz dedi doktor.
    Dün öyle bir gün geçirdim ki...
    Hepiniz tekrar sağ olun, var olun.Öpüyorum.
    Sağlıcakla kalın, sağlıcakla kalalım!

    YanıtlaSil
  5. cnm çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Allah'a emanet olun...

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun.Allah korumuş

    YanıtlaSil
  7. çok çok geçmiş olsun canım... Allah korumuş daha kötüsünden.inşallah en kısa zamanda acıları da hafifler, insan dayanamıyo sevdiklerinin acı çekmesine:(( hele ki babalar, onlar bambaşka kız evlatlar için...

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Özlem, Allah beterinden korusun hepimizi.

    YanıtlaSil
  9. Hepiniz tekrar tekrari teker teker sağ olun:)))
    Sağlıcakla!

    YanıtlaSil
  10. cok gecmıs olsun canım Allah korusun,Allah uzun omurler versın.

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...