16 Eylül 2012 Pazar

Bir Mimdir, iki mimdir ...

Bricitin mimlerine devam ediyoruz.Bu kez iki mim bir arada durumu var, yine eğlenceli sorular ve işte benimkiler!
İlk önce favoriler mimi:
  • Favori rengin?
Mor, eflatun, lacivert, siyah.

  • Favori hayvan? 
Köpek.(hatta bulldog , daha da spesifik olmak gerekirse)

  •  Favori sayı?
O konuda favori sayıya pek inanmıyorum, ya da bir sayının hayatımı çok fena etkilediğine tanık olmadım diyelim!
  • Favori içecek?
Kahve, sütlü nescafe, Türk kahvesi, Latte hatta:))))

  • Facebook mu Twitter mı?
Twitter sanırım, daha hızlı ve eğlenceli.

  • Tutkunuz? 
Wowww! Çok katmanlı bir soru bu.Biraz benciyimdir, kendi isteklerim olsun isterim.Alışveriş severim, tatlılara tutkunum.Beşiktaş benim için bir tutkudur. Görünce elimle dokunmadan geçemediklerim: Küpe, elbise, İhsan Oktay Anar kitapları, dondurma, Mango, siyah oje, çilek-karpuzlu soda, ice-tea, blog ...

  •  Hediye almak mı, vermek mi?
Çok zor soru.Her ikisini de seçme şansım yok mu?Tamma hediye vermek de çok eğlenceli, hele sevdiğin biriyse; onun sevincini görmek çok güzel.Hediye almak da müthiş, beğenmediğin bir hediyeyse tabi kötü olur ama ya hayalini kurduğun bir şeyse....
İkisi de bence!

  • Favori gün?
Cumartesi.Net.

  • Favori çiçek? 
 Güzel kokan çiçekler; nergis, leylak gibi mesela.
 






Diğer mimimiz koleksiyonlarla ilgili:

 Küçükken peçete kolleksiyonu yapmayan yoktur herhalde, ben de yapmıştım.tabi onunla yetinmedim.Parfüm şişesi biriktirdim, mektup kağıtları falan da.Sonra gazete ve dergilerden kestiğim magazin haberlerini yapıştırdığım defterler yapmaya başladım, onlarca defterim var böyle.Kesip kesip yapıştırmışım.İyi uhudan zehirlenmedim.
Sonra yapıştırmak zor geldi ben de gazete küpürlerini dosyalarda saklamaya başladım, elimde Beşiktaş'ın önemli maçlarıyla ilgili o kadar çok fotoğraf ve haber vardı ki.Attım bile bir çoğunu.
Sonra düğün davetiyesi de biriktirdim.Onları da attık sonra.Bir süre film koleksiyonu yaptım.Orjinal dvdlere yatırdım tüm paramı.500 civarında dvd ve vcd arşivim var.Sonrasında internet çıkınca sırf kolleksiyon olsun diye, izlemediğim yüzlerce filmim daha oldu.Etrafa dağıttım hatta.
Şimdilerde ise yemek tarfileri falan biriktiriyorum.Buzdolabımızda bir de magnet koleksiyonu var.O kadar!
Ama ruhta var yani biriktiricilik.Bir zamanlar korkmuştum çöp ev olurum yaşlanınca diye.O yüzden taşındıkça biriktirdiklerimden vazgeçmeye başladım.



Gelelim işin mimleme kısmına:)))))
Herşey Tadında (Gözde nerelerdesin?)
Swotpisces
Şirin Tarifler
Cecilia'nın masalı
Selma
Mühendis
Benden Birşeyler


Resimler alıntıdır.

16 yorum:

  1. canım çok mimlerle aram yok ama, vaktim olan en kısa zamanda cevaplamaya çalışıcağımmm... :)

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenim ben cevapladım sorularımı, umarım iyi puan alabilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım biraz önce okudum ve notumu verdim zaten.Yıldızlı 10 numara 5 yıldız, 100 üzerinden 100 yani:))))
      Sevgiler ve tekrar teşekkürler

      Sil
  3. tesekkur ederım canım yanıtladığın ıcın:) eskıden ne cok koleksıyon yapıomusum bende hatırladım sımdı o duğun davetıyelerını nereye koydumkı sanırım çöp ev olma yolundayım:)) kahve candır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için bir zevk canım senin mimlerini yanıtlamak.Kocaman sevgiler.
      Çöp ev olma korkusunu bende yaşıyorum, umarım sonumuz benzemez:)))))

      Sil
  4. canımm zevkle okudum en kısa sürede yapacam büsssbüyük öptüm çok teşekkür ederim<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zevkle okuyacağımdır o zaman:)))
      Kocaman sevgiler gönderttim burdan, öptüm!

      Sil
  5. tatlımm
    merhaba anlattım blogda nerelerde olduğumu
    dün gece bir solukta cevaplayıverdim mimi
    gerçekten çok zevkliydi
    sevgiler saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, okumadayım:)))))

      Sil
  6. canım beni mimlediğin için çok teşekkür ederim...
    ama ben bu mimi daha önce cevaplamıştım...

    cevapların çok içtendi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa demek ki gözümden kaçmış:)))Olsun sonraki mimlere artık, sevgiyle!

      Sil
  7. tşk ederim cnm bu eğlenceli mimin için :)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...