2 Eylül 2012 Pazar

Çikolata kaşık seven?

Ben severim mesela.Sıcacık kahvenin yanında ne güzel gider?

İşte ben böyle "Ay bir çiko-kaşığım olsaydı da sıcacık kahvemin yanında içseydim!" derken bir A101 alışverişimde karşıma çıktı.
 Markası elit de, içindekiler kısmında okuyamadığım labarotuvar maddelerinden de yoktu.Aldım gitti dedim ben de.(Fiyatı da 4-5 liramsı bir şeydi)
 Gördüğünüz gibi üç tane sütlü, üç tane de bitterlisi var; bence bitterlisi daha şahane.

 Gördüğünüz gibi sütlü kahvemin yanında bana ve sütüme eşlik ediyorlar:))))

Meraklısına duyrulur!

12 yorum:

  1. bayılırım yaa:)) kahve dünyasından alıyoruz bazen a101 ede uğrayayım ben en ıyısı:) afıyet olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, burda kahve dünyası yok, bu yüzden ben de hazine bulmuş gibi sevindim!

      Sil
  2. İlk önce şaka falan zannettim. Ama gerçekmiş. Duymamıştım önceden. Herhalde kahve çikolata düşkünlüğüm olmadığından. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, gerçekten de var, özellikle büyük kahve zincirlerinde.Sade kahvenin yanında da çok iyi gidiyor, zannımca.
      Keyifli günler!

      Sil
  3. ahhh canım benimmmm, çok mu canın çekmişti, A101 de olması da süpermiş bence... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttttttttttt, benim hiç kahve dünyam olmadı kuzum...Yiyeymiyorum bitecek diye, yenisini yedeklemeliyim!

      Sil
  4. evet lezzetli he estetik bende bitterlisine bayılıyorum.. afiyet olsun
    buarada takipteyim banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo bendensin sen de demek:))))
      Teşekkürler ediyorum ben de sana uğruycam en kısa zamanda:)))

      Sil
  5. afiyet olsun cnm, bende görmüştüm ama almadım. yeni bağımlılıklar kazanmak istemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle yapıyor:)))
      Dikkatli olmak lazım:))))
      sevgiler!

      Sil
  6. çikolata kaşık seven var mı sorunuza en öğrenci hallerimle parmak kaldırıp beeeeen! demek istiyorum:) kahve dükkanlarında da kahvelerin yanında bu kaşıkları sunuyorlar o zaman çocuk gibi seviniyorum heyyo bu kaşığı yiyeceğim diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar!Zaten cevabı çok aşikar bir soruydu.Kahve dünyası vs. türevleri yok buralarda, Ben de markette bulunca define bulmuş gibi oldum zqatiiiii:))))))))
      Ama çokkk güzellerrrrr!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...