10 Eylül 2012 Pazartesi

Eğlenceli sorularla dolu bir mim

Efendim; geçen haftayı biliyorsunuz; felaketler birbirini kovaladı ve benim canım hiç yazmak istemedi.Sonra okul da başlamıştı ve yazın rehavetini benimsemiş bünyeme çalışmak farklı geldi; alışamadım.Yazamadım da bunların sonucunda dilediğimce.
Bricit'in en son mimini ise ancak algıladım, hata bende, onun cevaplarını bir çırpıda okuduktan kelli kendim de cevaplayıveeeedim bu mimi de:))))

Günün nasıl geçti? 


Güzel geçti ama yoğundu.Zümre toplantısı vardı; toplandık, "Nasıl başarılı olcaz?" sorusuna cevaplar aradık.Kurullara, komisyonlara, kulüplere öğretmen seçtik; iş yükümüze iş ekledik.

Allahtan arada yemek de yedik de 4 gibi bitti toplantı.Sonrasında arkadaşlarla çay-kahve ve okey üçgenine daldık.
Eve gelip sebzeli makarna yapmak ve kocacımla afiyetle yemek de bonus oldu:)))))


İsim vermeden bahset;

Kimden? Kimden bahsedeceeeedik! Dedikodu olmaz değil mi?Bir arkadaşım perşembe ameliyat olacak, karnısında bir kitle taşıyormuş kızçem.4 kilo kadar zayıflayacak yani...Onu düşünmüyorum desem yalan şimdi.İsim vermedim ama değil mi?


 Neden hep cam kenarı;


Gelen giden sana çarpmaz ve yolu izleyebilirsin.Üstelik uyuması da daha kolay!


 Bugün kendin için ne yaptım;


 Bugün kendime ayırdığım bir gün değildi genel olarak.Ama arkadaşlarla toplaşmıştık o sayılır mı?Gerçi okeyde de yenildik :(((((((



Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan; 

Neslihan Darnel'e yazılanları okuyup okuyup gülüyorum.

https://twitter.com/nesli17


Düşün ki o bunu okuyacak; 

Kim okuyacak, kocamsa okumuyor zaten.Ne yazacağımı biliyor, tekrara gerek yok!



Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;
Selçuk Erdem ve Yiğit Özgür'ün çizdiği her şey.
Ve tabi Erdil Yaşaroğlu
Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;
Bu çok zor çünkü ben iki parmakla yazıyorum,klavyeye bakmada n yazamam sanıerım.

 Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;

 Şey güçlendirir öldürmeyen seni!

 Ctrl+V yap;

Ctrl+V yap;Ctrl+V yap;Ctrl+V yap;Ctrl+V yap;Ctrl+V yap;Ctrl+V yap;Ctrl+V yap;Ctrl+V yap;Ctrl+V yap;  (bayaaaa yaptım)

 

 Resimler alıntıdır.

4 yorum:

  1. tesekkur ederım canım arkadasına gecmıs olsun bu arada karıkaturler benı cok guldurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa, bunlara saatler bakıp gülmekten yorgun düşebilirim:)))
      Öptüm şeker!

      Sil
  2. eğlenceli olmuş cnm, yeni eğitim yılında başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hayatım:)))Çok teşekkürler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...