7 Eylül 2012 Cuma

Lor + biber + maydanoz = lezzetli bir kahvaltılık

Eskiden beri çok severdim...Geçenlerde bir - iki blogda görünce aklıma geldi çünkü unutmuşum resmen hiç yapmamıştım uzun zamandır.

Annemin gönderdiği loru bu şekilde değerlendirdim.

Biberleri küçük küçük doğrayıp zeytin yağında soteliyoruz.Sonra lor peynirini ekleyip karıştırıyoruz.Çok fazla pişirmeye gerek yok zaten.Üzerine de maydanoz ve dereotu doğrayıp ateşten aldım.


Yaptığım biberli lorun bir kısmını dolaba kaldırdım bir kısmına ise bir yumurta kırıp kahvaltı masasına koydum...


Şu lorun kendine has ayrı bir lezzeti var resmen!

6 yorum:

  1. biz bu kadar lor koymayız. Karpuzla yemeye bayılırımmmmmmmm, o derece... eline sağlık şeker...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım, ben de loru fazla bulunca, Arap misali bol bol kondurdum:))Sevilmeyecek gibi değil ama:)))

      Sil
  2. annenin fikrine sağlık canım...
    eminim çok güzel olmuştur...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. lor peynirini çok severim ben de, ilginç bir kahvaltılık şekliymiş bu da denicem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım, sofrada değişik bir tat o oluyor böylece:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...