14 Eylül 2012 Cuma

Misafir Ağırladım!

Dün okuldan bir kaç arkadaşım bana geldiler oturmaya.Hatta içlerinden birisi benim ve Ege'nin liseden öğretmeni.( Evet biz aynı lisede okuduk eşimle)
Gün oldu, devran döndü; biz birlikte çalışıyoruz artık aynı lisede.Hatta benim başka bir öğretmenim daha var birlikte çalıştığım, üstelik o aynı zamanda zümrem.
Değişik duygular bunlar efenimmm.
Canım hocam sana gelmek istiyorum demişti önceden zaten.Ben de okullar açılmadan buluşalım istedim, sonra işler karışıyor haliyle.
Diğer arkadaşları da çağırdım çünkü 3-4 yaşlarındaki kızları oynuyorlar birbirleriyle ve iyi anlaşıyorlar.
Neyse efendim yedik, içtik; sohbet, muhabbet derken akşamı ettik.

Ben de ikram olarak özellikle bloglarından aldığım tariflerle beğenilmenin tadını da yaşadım.İkram tabağım şöyleydi:
                                Patates salatası, börek, çiko toplar ve şeftali soslu irmik tatlısı...

Tarifleri de -tarifleri aldığım arkadaşlara teşekkür ederekten- yazıcam sonraki postlarda:)))

4 yorum:

  1. canım ellerine sağlık...
    eminim çok güzel olmuştur yaptıkların :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplar tanıdık geldi mi?
      Gelmiştir gelmiştir:))))))
      Sağol tatlım!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...