8 Eylül 2012 Cumartesi

Pastel no:43

 Pastel'in ojelerini severim; kokulular bir yana klasik ojelerini de seviyorum.Üstelik son kullanma tarihleri de yazıyor arkasında böylece çöpe atayım mı, atmayayım mı? diye düşünmüyorum.


Bu renk vizon rengi sanırım.Emin değilim, renklerle aram en azından isimleriyle yok.Ama rengi çok güzel veriyor öyle kat kat sürmeye gerek yok.

Ben bu rengi ayak tırnaklarında daha çok seviyorum.
( Yok yok fotograflarda ayak yok, hemen belirteyim de)

İşte efennim, Pastel'imizin bir başka ojesinin daha sonuna geldik.Vizon tonları ya da toprak tonları da olabilir, sevenlerdenseniz ...Numarsı 43.




 Bazı resimler flaşlı, bazıları flaşsız; acemiliğime verin!

8 yorum:

  1. ben çok seviyorum bu rengi hem sonbahara da çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazın nasıl cıvıl cıvıl renkler fosforlular harika görünüyorsa, sonbahar mevsiminde dediğin gibi bu tonlar harika duruyor:)))
      sevgiler canım!

      Sil
  2. rengın tonu cok guzelmıs benım bı ınglot ojem var ona benzettım ama alabılırım :)
    bu arada mımledım senı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cancaaazım biraz uzak kaldım sanırım buralardan; yazını da yorumunu da yeni gördüm; hadi beni tutma, hemen klavyenin başına geçmeliyim.Öptüm:))))

      Sil
  3. mevsime uygun bir ton cnm, artık neon renkleri geride bırakma zamanı geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzelim, ne kadar sevsek de o canlı renkleri; geride bırakmak gerekir artık, geldi sonbahar çünkü :))))
      Sevgiler!

      Sil
  4. pastelin bu nosu cok güzelmis malesef almanyada yok ama bir ay öncede antalyada tatildeyken bütün gördügüm pastellerin renklerini almisdim fakat bunu göremedim :( cok begendim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, malesef bazı ojeleri ben de bulamıyorum burda olsam bile, Her numara her yere gitmiyor mu nedir?
      Sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...