15 Eylül 2012 Cumartesi

Patates salatası

Herkesin kendince bir damak tadı ve el lezzeti olduğundan kimsenin yaptığı salata birbirine benzemiyor sanırım.Bu da işte benim geçenlerde misafirlerime sonduğum patates salatam:

Ne Lazım?
3-5 adet patates ( Güzelce yıkayıp 8-10 dk düdüklüde haşladım, soğuyunca da küçük küçük doğradım)
2-3 taze kabak ( Bu gerekli değil ama evdeki minnak kabakları görünce dayanamadım, dilimleyip yanmaz tavaya attım, önce suyla döndürdüm bir-iki kez, sonra da bir kaç damla yağ gezdirerek soteledim)
Kırmızı biber, yeşil biber ( ince ince doğradım)
Soğan ( doğradıktan sonra üzerine tuz ekleyip beklettim, çiğ soğan bazen midemi rahatsız eder de)
 1-2 havuç ( rendeledim)
Maydanoz
Baharatlar

İşte bunları koca bir leğende karıştırdım, yağladım, tuzladım, limonladım.


Bol bol da yedik sonrasında!



2 yorum:

  1. en sevdığım salatalardandır kısırın rakibi:)
    ıkı tane mımın var bendeeee:) sevgıler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeeeaaappppp!
      Kocaman sevgiler, öpüyorum!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...