20 Eylül 2012 Perşembe

Pazardan

Öncelikle güzel mesajlarınız için teşekkürler, okuldaki sıkıntımı biliyorsunuz,bugün son bir kez toplantı yaptık, derdimi yine anlattım; benimle birlikte bir hocanın daha 6 çeşit dersi varmış, gerçi o sorun etmem ben dedi ama olmazdı.Ders saatlerimiz ise farklı farklı, kimimiz 28, kimimiz 23.Ee haksızlığın daniskası.Öyleydi böyledi şöyleydi derken artık nasıl olduysa hepimize dörder çeşit ders ve 26 saat olmak üzere dersleri paylaştık.Demek olabiliyormuş.Müdür yardımcısının günlerdir ayarlayamadığı konuyu biz yarım saat konuşmakla bitirdik.Bir de sürekli Nurdan hocanın cumayı boş istemesini bahane edip duruyorlar.Nurdan hocayla olayın hiç alakası yok ama durmadan onu bahane ediyorlar; kadının öyle bir dayatması yok, sadece kızı Ankara'da okuyor diye, belki giderim diye öyle rica etmiş, benimle ne ilgisi var.Aramızı bozacaklar nerdeyse - ki benim liseden öğretmenimdi- Zaten gelirken açıkladım da, hocam benim sizinle sorunum yok, aman yanlış anlaşılmasın diye:))))
Sonuç olarak n'oldu?Herkese eşit paylaştırıldı dersler, kimseye ne fazla ders çeşidi düştü ne de ders saati.Ki biz zümre olarak anlaşmıştık da.Madem ayarlayamıyorsun yardım isteyeceksin, sen gençsin yaparsınla olmaz bu iş.
Ders çeşidini, sayısını, sınıf öğretmenliğini hallettik sırada ders programı var, onu da cumaya görücez.
Sonuç olarak biraz kötü bir söylem olacak ama çemkirmeyince, susunca, sesini çıkarmayınca işini yaptırmak çok zor.Ben dile getirmesem böyle gidecekti, böyle çok adilane oldu, benim de istediğim bu zaten.Rabbena hep bana değil, dağılımın adil olması.

Neyse pazartesi-salı okulda bunlarla gerildiğimden kendimi buranın pazarına attım.Dolaşınca da güzel şeyler buldum ve amannnnn dedim, al Özlem, al gitsin.Alışveriş orucu falan da neymiş.
Swotpisces'e imrene imrene böyle oldum sanırım.Ama çok para vermedim haaaa, bence herkes semt pazarlarına uğramalı ve karıştırmalı, güzel parçalar çıkabiliyor:)))))

Tüm yaz uzun eteklerden kaç, sonra yaz biterken al, hem de en az sevdiğin renkten ama aldığın gibi de giy, rahatlığını hisset, üzerinden çıkarama....İşte ben, etek 10 tl.

Yaz biterken almak nasipmiş bu atleti de, ama bu mevsimde hırkaların altına da giyerim ben bunu, 5 tl.
Bu yazlık elbise 10 tl, elimden atamadım; içine astar koysalar daha süper olacakmış ama bana engel olmadı, ben bunu bir şekilde giyerim arkadaşşşşş!

Eee yine ganimet gibi bir elbise 10 tlcik.Kumaşı epeyce kalın ama esnek, kesimi harika bence ki yanındaki siyah parça insanı güzel gösteriyor, kışın giymek için sabırsızlanıyorum :)))))

Alışveriş insanı rahatlatıyor arkadaş, ben hem yoruldum hem rahatladım....


P.S: Bu arada 156 idik 155'e düşmüşüz, kim gittti çabuk söylesin?
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Geri dön geri dönnnn ne olur geri dönnnnnnn!

18 yorum:

  1. valla ben burdayım :))
    izlemedeyim :))

    canım yeni cicilerin hayırlı olsun...
    bende sinirlendim mi alışveriş yapınca rahatlıyorum :))
    eşim derki hep : heeee paralar fazlalık yapıyordu sende harcadın da rahatladın der :))

    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, herkes sağolsun, videoyu paylaşmaya bahane aradım diyelim:)))))
      Eşin de çok hoş söylemiş ama, çok da haklı.Fazlalıklar gidince bünyeye rahatlama geliyor bence de:)))))
      Sevgiler, kocaman öpücükler!

      Sil
  2. işte budur arkadaşşşşş. Yaşasın pazarlar, yaşasın pazar alışverişleri, yaşasın pazar kardeşliği... :)))

    Olayın çözümlenmesine sevindim bu arada, inşallah çok da güzel bir program olur canım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi?Beni bu hale sen getirdin, mağazalara uğramaz oldum.Aynen dediğin giib, yaşasın pazarlar, yaşasın pazar alışveriş kardeşliği:))))))
      Şimdi ben de program iyi olur inşallah diye duaya başladım ya, bakalım artık!
      öpüyorum!

      Sil
  3. çok zor işler gerçekten şu ders dağılımı, sınıf öğretmenliği ve de nöbet..çalışana insana yüklenebidikleri kadar yükleniyolar valla... ben 5 sene tek matematikçi olarak çalıştım 3 sene de çok iyi bir zümreyle çalıştım ama şu sınıf rehber öğretmenliği bizi sinir ederdi. her sene aynı öğretmenlere yüklenir, hiç sınıf almayanlar olur, itiraz edersin , sen daha çok giriyosun o sınıfın dersine denir. ee be kardeşim ben zaten matematikçi olarak zaten büyük bir yükün altındayım, biraz rahat ver di mi.yokk .. aman neyse bu sene ücretsiz izinde evdeyim, ortalık zaten karışık ilköğretimlerde. bi durulsunlar seneye kadar bakalım nolucak halimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim duydukalrım da aynı buna benzer şeyler; sen yaparsın, çok iyi yapıyorsun.Kardeşim senin görevin idare etmek değil mi?Çalışmayanları da çalıştır, hep çalışanlara yüklenilmez ki.Ben hem 26 saat derse giriyorum, hem sınıf rehberliğim hem de sosyal kulübüm var.belirli gün ve haftaları ise benim hazırladığımı söylemem gereksiz.Yüklen babam yüklen....
      Seni çok iyi anlıyorum yani.Umarım döndüğünde herşey dilediğin gibi olur.Umarım be sadece dilek olarak kalmaz.
      öpüyorum!

      Sil
  4. ohh ne güzel ciciler almışsın
    bende burdayım..
    pazarlara bende bayılıyorum fakat tek başıma gitmeyi sevmediğimden
    buara kimseyi bulupta gidemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gözdecim ya, arkadaşlarla daha keyifli oluyor, biz 3 kişi çıktık çok eğlendik ama kimseyi bekleme bence, kafan da dağılır, keyfin de yerine geliyor, tekim falan deme git bence:))))))
      Öpüyorum!

      Sil
  5. Özlemcim okulla ilgili problemini çözmene sevindim.Eğer çözülmeseydi eminim bütün bir yıl boyunca mutsuz olucak ve kafana takıcaktın.Ama dediğin gibi bazen insana hakkını söke söke almaya zorluyorlar..Bu arada aramızdan ayrılan arkadaşın kulakları çınlasın :)) geri dön çağrısına çok güldüm :) sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim öyle tatlı söylemişsin ki, musmutlu oldum, sırıttım ekrana baka baka:))))Çok teşekkürler.
      Dediğin gibi olaylar o şekilde gelişseydi moral motivasyon sıfıra yaklaşacaktı, bu da hiç hoş bir şey değil.İnsan işine isteyerek gitmedikçe çalışmanın ne anlamı var:))))
      Sevgiyle kal!

      Sil
  6. hahaha sondaki yorum ve video süperdi :) hayatta herşey adil olmalı bence o yüzden hakkını araman çok doğru bir davranış, senin adına sevindim cnm. aldıkların da tam ganimet güzel günlerde giy ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum sağolasın, varolasın, hep mutlu kalasın:)))))
      Beni sevindiren yazolardan yorumlardan bol bol alasın:))))))
      Anladım ki hakkını arayacaksın, hatta bazen çatır çatır arayacaksın.Bunu da öğrendim bu yaşta, güzellikle, hanımlıkla olmuyor bu iş:)))))
      Kocaman öpüyorum, sevgiler!

      Sil
  7. Sorunlar paylaşmadan çözülmüyor doğru söylüyorsunuz gerekirse çemkirerek:)Aldıklarınız çok güzel ben pazarları severim uygun şeyler bulmak çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hem güzel sözlerinize hem de zaman ayırıp benimle paylaşmanıza:))))

      Sil
  8. özlemcim tıkla ve postun en sonuna bak:))üstlere de bak da önce en sona bak:))
    http://moriceninyeri.blogspot.com/2012/09/ordan-burdan-ama-aslnda-hep-benden.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen ışınlanayım, hemencik göreyimdir:)))))

      Sil
  9. Çok güzeller, özellikle atlete bayıldım. Güle güle giy Özlem'cim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim, çok beğenerek aldım zaten!
      sevgiler

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...