25 Eylül 2012 Salı

Sebzeli Tavuklu Çin Usulü Spagetti

Pizza Tomato'ya her gittiğimizde Ege bu Çin usulü spagettiden yer, bayılıyor.
Çin usulu derken sanırım kesimden dolayı yoksa içinde bilmediğimiz bir şey yok.
Ben de kendime görev edindim bunu evde yapmayı, yaptım da, bayıla bayıla yedik, tamam orada yapılana çok benzemedi ama ben bir yolunu bulucam, gderek o tada ulaşmayı düşünüyorum.Ama böyle de çok güzel.
Lazım gerekenler:
Malzemelerin sadece adını veriyorum, siz neyi ne kadar seviyorsanız miktarı kendiniz ayarlayın bence -ki ben yarım paket spagetti ile yaptım.-
Mantar
Tavuk göğsü (200-300gr yeterli olur)
Havuç
Kabak
Kırmızı biber
Yeşil biber
1 kutu krema ( ben krema çok olasın, kalorili olur diye, yarım paket kullandım ama yarım  su bardağı süt ekledim)
Soya sosu- tuz- karabiber- köri - kekik
Yarım paket spagetti

Nasıl yaptığımıza gelince:
Öncelikle söyleyeyim hepsi ince uzun doğranacak, çin usulü böyleymiş.
Önce mantarı suyunu çekene kadar pişirdim, sonra tavukları ekledim.Onlar da sularını çekince diğer sebzeleri de ekleyim, güzelce soteledim.Pişmeye yakın soya sosunu, biraz sonra da kremayı ekledim.Bir süre piştikten sonra baharatları da ekleyip ocağı kapatıyoruz.

Yarım paket spagettiyi haşladıktan sonra bu sosun üzerine döküp iyice karıştırmamız lazım.Daha da güzel bir tat isterseniz kaşar peyniri de rendelersiniz.yYa da maydanoz eklersiniz.Orası size kalmış.Ama bu haliyle de muhteşem oluyor.....


Yaşasın spagetti!


16 yorum:

  1. eline sağlık cnm. Çin yemeklerine de el atmışsın bakıyorum. hamarat kız seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He yavrum ama Çin derken sebzeleri kesme biçiminden bahsediyorum...
      Teşekkürler çokkkkk çok!

      Sil
  2. offf nefiss acıktım ben yaa üfff :) ellerine sağlıkk tatlımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum teşekkürler, haşla makarnayı koy tabağa olmuyor, böyle çeşitlendirdik.Nefis de oldu sonuç itibariyle:)))))Tavsiyeeee ettim çok!

      Sil
  3. akşama yemeğe geliyorum haberin ola! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tabak kalmıştır sanırım:))))))

      Sil
  4. pizza tomatoyu bilmem orda hiç yemedim ama alsancaktaki coco locoda çin usulü makarnayı şiddetle tavsiye ederim sos olarakta beyaz sosu harika evde bende o sosu yapa yapa çözdüm
    birde o makarnayı lezzetli yapan sanırım içindeki baby mısır..
    seninkide baya lezzetli duruyor
    afiyetler olsunnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrum burda alternatif olarak bir pizza pizza bir de pizza tomato olduğu için...Başka yok.Ama dediğin yeri de aklıma yazmışımdır.Hımmmmmm sos mu dedin?Bayılırım ben, tarif bekliyorum o zaman:)))))))))

      Sil
  5. offf gece gece ağzım sulandı be yaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mmmmmmm yaşasın yemek yemek o zaman :)))))

      Sil
  6. demek çin yemeklerine de el attın :))
    valla helal olsun arkadaşım...
    sen yaparsın da güzel olmuz mu?
    eminim çok güzel olmuştur...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de çubuklarla yeseydik iyiydi:)))))
      Öptüm

      Sil
  7. Ohh mis gibi spagetti
    Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyo =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL ŞEKERCİM:))))))Çok teşekkürler!

      Sil
  8. yummy it looks delicious!
    i love spaghettis! i'll try your receipe :)
    kisses sweetie
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You won't regret...I think everybody loves spagettis, and this recepie is very easy and very very delicious:))))
      Nice to hear from you:))))
      Byee!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...