21 Ekim 2012 Pazar

70. Act Of Valor


Bu filmi film gibi değil de bir bilgisayar oyunu gibi düşünün, ya da Amerikan'ın "ordumuz şöyle güçlüdür" temalı bir propaganda filmi gibi.Eskiden icraatın içinden deyu bir program vardı, o gibi.

Film en nefret ettiğim hikayelerden biriyle başladı.Gizli görevdeki bir Amerikan ajanı kaçırılır ve iyi yetiştirilmiş özel tim onu kurtarmaya gönderilir, tabi o kişiyi kurtarırlarken telef olanlar olur.
Gerçi böyle başladı da bu operasyonda ölen olmadı.Kötü adamalrın peşine düştüler, dünyanın her yerinde dolaştılar da dolaştılar, sonunda eylem hazırlığında olan kötü adamları yakalayıverdiler.En sonunda biri kendi canını feda etmek zorunda kaldı ama...
Bilgisayar oyunu gibi dedim çünkü özellikle baskın sahneleri öyleydi.Full ekipman, boş kurşunlu, bombalı sahnelerdi, iyi çekilmişler.Ama başı sonu belli bir film.Klişeleri hesaba katmak lazım, olmazsa olmazlar.
Zaten adı şeref madalyası olan bir filmden ne bekleriz.Bol asker gördük; Sam amcanın silahları, uçakları, denizaltıları nasılmış onları gördük.Reklamları izledik sanırım.




2 yorum:

  1. çok eğlendim, sevdim film yorumuna :) gerçekten ben de bu tarz filmleri bilgisayar oyununa benzetiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da böyle bir filmdi işte kuzum:)))
      öpüyorum!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...