11 Ekim 2012 Perşembe

Daha önce aldıklarım!

Hani demiştim ya, alışverişte duraklama dönemine girdim diye.İşte bunlar benim o döneme girmeden önceki alışverişlerimden kalma.Yani duraklama dönemi bitmedi.
Uzun zamandır birşeyler almamaya -pazar hariç- gayret ediyorum.Bakalım ne zamana kadar devam edicez?
Bu aldıklarıma da çok şey vermediğim için içim de rahat aslında.
Ezgi varken Ege bizi Söke'deki Novada alışveriş merkezine götürmüştü, birazı ordan birazı da yine Söke'deki Outletlerden.Alışverişte indirim kadar sevdiğim bir başka şey de outletler.Ama Outletten outlete de fiyatlar değişiyor- ki ilginç bir şey.Adidas'ın aynı şortu Novada'daki outlette daha pahalıya satılıyor mesela, biz nerdeyse tek şortta 15 lira, tsirtte ise 20-25 hatta 30 lira daha az ödemişiz, sevindik.

Neyse lafı uzatmayalım, işte aldıklarım:)

 Defacto-siyah-elbise.19.90 tl olup tam okulda giymeliktir.

Mağaza ismini hatırlamıyorum zira her markayı satıyor.Söke outletlerdeki ilk mağazalardan.19.90 tl.Uzun elbise sevdamın bir etkisi daha.

 İki boleroyu da okulda askılı elbiselerimi giymek için aldım.Aynı mağazadan.

İkisi 20 liraya geldi.

14 yorum:

  1. Hepside çok güzel siyah elbise ayrıca çok hoşuma gitti güle güle giy arkadaşım yakışır.

    YanıtlaSil
  2. güle güle giy öğretmen hanım :)

    YanıtlaSil
  3. Yine cok guzel ciciler almissin csnim.
    Gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  4. Özellikle en baştaki siyah elbiseyi çok sevdim, güle güle kullan canım. :]

    YanıtlaSil
  5. aaa ilk resimdeki elbise çok şık çok beğendim:) 10 puan veriyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okul ortamlarına uygun olması da cabası:))

      Sil
  6. bolerolarına bayıldım canım gulegule gıy:)

    YanıtlaSil
  7. Güle giy canım hepsi çok güzel =)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...