10 Ekim 2012 Çarşamba

Düğün Dernek

Ben böyle uzun aralar vermezdim aslında, bu kadar yazmadığım olmamıştır.Ama bir yoğunluk ve ardından da bir yorgunluk sormayın.
Hatosunu keznimin düğün vardı zaten, sonrasında da pazartesi nöbet, salı 8 saat ders ve üzerine pazar alışverişi derken benim elimi tuşa basacak halim kalmadı.Oysa yazacak çok şey var, önce düğünden bahsedeceğim, Bricit'İn ödülleri var, gerim gerim gerineceğim, ben ödül dağıtacağım, cevaplayacak da mim var sırada, ooooooooooooo çok çalışmam gerekiyor çok.
Neyse bir yerlerden başlamak lazım sanırım.Önce düğünden başlayalım.
Dayımın oğlu evlenen.Hatta Hasan'la - kardeşim- aynı yaştalar, benim gözümde çocuk tabi daha; ama gençler anlaşmış, kararlaştırmış, bize eğlenmek düşer; diyerekten eğlentimizi yaptık.
Cuma akşamı kına gecesi; cumartesi de düğün vardı.Ben tüm hafta nerdeyse - abartayım biraz- ne giyeceğimi düşündüm.Ama şanslarına ki hava çok güzeldi; yağmur falan da yağmadı, soğuk hiç değildi.
Gördüğüm en kalabalık, en çok oynanan, en zıp zıpladığım düğünlerden biriydi.Sanırım bu senenin düğün sezonunun da finalini yaptık, sezonu kapattık.
İlk önce kına gecesi:


 Tam arkalarında oturduğum için sanırım bütün resimlerde böyle ikisinin ortasında çıkıcam.

 Dönüşü hırkayla yaptık tabi, hava güzeldi ama o kadar da değil.
 Kalpcik gönderttim.

 Bu iki resimde ise yeni kayınbaba dayım ile anneannem zeybek oynadılar karşılıklı...Güzeldi.

Gecenin sonlarına doğruyuz, annem, kardeşim ve Ege otururken; sahnede ben.

4 yorum:

  1. evlilik zor iş özlemciğim allah geçim versin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, geçinmek zor, Allah utandırmasın, yuvalarına hzur eylesin!

      Sil
  2. ooh ne güzel eğlenilmiş:) zeybek çok hoş! yeni evli çifte de mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, evet anneannem harikadır:)))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...