18 Ekim 2012 Perşembe

Gratis Alışverişi

Sevdim ben Gratis'i, hatta Watsons'a uğramadım bile...Beni bir süre idare edecek kadarını stokladım geldim.

 Fruit Kicks'i daha önce kullanmıştım biliyorum.Çok da sevmiştim ama sonra marketten aldıklarımdan sıra gelmemişti.Yeniden birlikteyiz.Nude'ları ise ilk kez kullanıcam.Bloglar sağolsun.Fruit kick 6.95tl.

 Sülfat ve Paraben yokmuş.Onlar nedir derseniz, kötü şeyler, insanı hastalandırıcı şeyler; dahasını bilmiyorum.Bakalım, deneyelim de hele.Hem de 13.50tl.


Adidas'ın kokusu güzel; kışın çok ağır kokuları sevmiyorum ben, böyle hafif hafif kokan spreyler daha cazip bence.9.90tl.

 
Sonbahar geliyor benim deriler pul pul olmaya başladı, en güzel nemlendirme yöntemi bence bu.Hem sprey gibi de, kullanışlı yani. 10.20tl.

 Essence koleksiyonuma iki parça daha eklendi.Biri bu göz farı.

 Bildiğiniz gri.Nosu 34, görüldüğü üzere.Fardan pek anlamam ama rahat sürülüyor, okuldan gelene kadar da kaldı, gün boyunca.Memnunum kendisinden.5.49tl.

 Diğer parçamız da Eyeliner'ımız.Sırf sürebilir miyim diye meraktan aldım.Kalem şeklindeymiş ya, umarım gözümü çizmem.8.49tl.
Biliyorum lastik tokalarım çok güzel ve elma şeklindeki kutu daha da güzel.Koparana kadar kullanıcam.

13 yorum:

  1. Nude kullandıktan sonra bilgi verebilirsen tam süper olur, ben de kullanmak istiyorum ama cesaret edemedim. İyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır güzelim, zaten şampuan bitmek üzere; ben de çok methini duydum, bakalım nasılmış?

      Sil
  2. ben nude ları severek kullanıyorum altı aya gırdık ama artık degıstrmem lazım sac alısıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eevet, hep aynı şampuanı kullanmak iyi değil, arada değiştirmek lazım, ben dönüşümlü kullanıcam.

      Sil
  3. ooo çok güzel şeyler bunlar cnm, güle güle kullan.
    senden bişi rica edecektim. bloguma okuyucular için fareye ışıltı ekledim. ama olmuş mu bloguma bakabilir misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hemen bakıyorum, nasılmış ışıltılı fare:))))

      Sil
  4. hepsi güzel güle güle kullan canım. ama benim kozmetikle aram olmadığı için gratise girince hemen kırtasiye bölümüne geçiyorum. ne gereksiz şeyler aldım-alıyorum-alıcam bilsen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E işe yaramayan ıvır zıvırlar için sanırım hepimizin bir bütçesi var:)))))

      Sil
  5. yaşasın alışveriş :)))
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, saç saç paraları, ohhhh yandan yandan:))))

      Sil
  6. Hepside birbirinden güzel.Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Ben watsons dan bir türlü kopamıyorum.Hatta yarım saat kadar önce Akbatı-Watsonsdaydım :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...