1 Ekim 2012 Pazartesi

Karnıyarik Börek

Kim börek sevmez kiiiiii!
Börek işinin püf noktası yufka bence.Genelde marketlerden yufka almam.Kötü oluyor genelde.Geçenlerde ise mecbur kaldım, almış bulundum.E börek yapacağız ama yufkaları poşetinden bir çıkardım kupkuru, öyle sarsam mümkün değil güzel bir börek olmaz.Düşün taşın derken hem yufka aralarını yağ-yoğurtla ıslattım hem de yarım litre sütün içine koyarak içlerine çekmelerini bekledim.

Yoksa normal bildiğin yufka ve içinde maydanozlu lor var.İyi ki de öyle yapmışım yoksa kaskatı olacakmış börekler, sütü iyice içlerine çekmeleri için bıçakla ortalarından yarmıştım.Karnıyarık börek deniyormuş buna, bloglarda gezerken öğrendim.Ama bir daha marketlerden yufka almam.İnşallah da almak durumunda kalmam.
Bu haliyle yumuşacık çok lezzetli bir börekti ama...



8 yorum:

  1. sevgili ozaxcım:) şimdi gidip buzdolabından bir şeyler bakacağım kendime; çünkü çok acıktım, bunlar harika gözüküyor sanki kokusu burnuma kadar geldi, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum insan bünyesi zayıf işte, durmadan acıkıyor....Hep beslemek gerekiyor malesef....Besliycez artık, elimiz mahkum...
      Öptüm!Afiyet olsun ayrıyetten!

      Sil
  2. ayy ben bunu yaparımkii tarifini yazayım hemen defterime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz canım benim, işin sırrı süte kendırmakta:)))Yumuşacık da oluyor:))))
      Öper sevgiler göndertirim!

      Sil
  3. Harika görünüyor, sizlere afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlımcım:)))))
      Sevgiler!

      Sil
  4. bendede börek seviyorum :)))
    banane banane bende istiyorum :))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana bol bol göndertiyorum:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...