7 Ekim 2012 Pazar

Müzikli Mim

Mim yazmayı çok severim, sağolsun Bricit de beni mimsiz bırakmaz, yine onun gönderdiği bir mim; ben düğün falan derken yazamadım, fırsat bu fırsattır deyip ancak oturuyorum başına:)))))

Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin.(Hangi şarkıyı söylerdiniz,nasıl giyinirdiniz,size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

Benden assolist olmaz, öyle daracık miniler giyip dımtıs şarkılar da söyleyemem, tabi sesim güzel diye farz ediyoruz; bana olsa olsa bir grubun solisti olup bir üniversitenin gençlik festivali olur ya da o tarz bir alanda, hem grup arkadaşlarımla takılırdım hem de kasmadan rahat rahat giyinir şarkımı patlatırdım.
Hangi şarkıyı söylesem bilemedim ama creed mi desem, karmapolis mi, summer wine ya da hallelujah...


Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış.Parçanın özelliği sizi tarif etmesi.Hangi parça olurdu bu?

Romantikliğim tutsun yine:))))))
 

İkisini de severim!



İçinizde kalmış,söylenmemiş bir takım şeyler var.Uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin.O kişiye(yarım kalmış bir aşk,kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var.Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

Bunlar Radiohead'den.

Bunlar HİM'den.


Çok mu oldu?Bilemedim, aralarından seçemedim, nerdeyse tüm sevdiğim şarkıları ekleyecektim.


Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça?

 Azcık eğlenelim!

Zaman azlığından kimseyi mimleyemiyorum arkadaşlar, buraya kadar benimle olan herkesi mimliyorum, yazılarınızı da merakla bekliyorum.

Bricit'can tekrar teşekkürler ve öpücükler!

2 yorum:

  1. bırbırınden guzel sarkılar secmısın canım :) tesekkurler yanıtladığın ıcın:)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...