6 Ekim 2012 Cumartesi

Ödülllllllllllllllllllllllllerim

Şu aralar kuzenimin düğün telaşıyla pek netin başına geçemiyorum, haftasonu da böyle geçecek herhalde.Ama şu an bir girivereyim dediğim şu saatlarde NOWACRAFT'tan aldığım bir yorumla çokkkkkkk ama çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk mutlu oldum.
Ödüllendirilmişim ben yahuuu!
Hemi de iki tane:))))))))

                                    MY FRIENDSHIP AND BLOG AWARDS 
 Hem de bana bu ödülleri layık gören NOWACRAFT olunca daha da sevindim.Kendisi inanılmaz becerikli, yaratıcı, zevkli, çalışkan biri ki kendisine hayran olmamak elde değil:))))
Çok teşekkür ederim çok.

4 yorum:

  1. Tekrar tebrikler canım. Ödül vereni biraz methetmek adettenmiş ama bu kadar abartmaya da gerek yoktu :)) Ama hoşuma gitmediğini söyleyemeyeceğim :)) Çok teşekkürler.
    Sen de ödüllerini başkalarıyla paylaşmayı ve ödül fotoğraflarını blogunun kenarına yerleştirmeyi ihmal etme. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum aynen yazdıklarım gibi düşünüyorum o yüzden az bile yazdım.Tekrar teşekkürler canım.
      Ödülleri tabi ki de paylaşıcam ama bu haftasonu düğün telaşımız vardı, o yüzden uzun uzun yazmadım, yazınca güncelleyip tekrar yayınlarım bu ödülleri.
      tekrar teşekkürler, sevgiyle!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...