4 Ekim 2012 Perşembe

Pizza denemesi!

İtiraf ediyorum, ilk pizza denemem bu.Evet lavaşla falan çok yaptım ama bu kez hamurunu da kendim yapma suretiyle pizza işine girdim.


Yaş maya paketlerinden almıştım geçenlerde, evde sucuk-salam da olunca aklıma geldi.
Hamurunu yaşmaya, bir kaşık şeker, tuz, 1 su bardağı ılık süt ve aldığınca un koyarak yaptım.Gerçi nette başka hamur tarifleri de var, bir dahakine onlardan birini deniycem.Benimkisi baya açma hamuru gibi oldu.



Üzerine de salçalı sos sürdüm bol bol.Önce birazcık kaşar serpiştirdim, sonra da diğer malzemeleri.
Salam, sucuk, biber, domates, mısır, mantar....Ne varsa elimin altında.
En üste de kaşar yağmuru...

Üzerleri kızarıncaya kadar da pişirdim.

Birer-ikişer parça yedik; hatta kardeşim de bizimleydi.Sıcak sıcak yerken son halini fotoraflamadığımı da fark ettim ama çok geçti.

12 yorum:

  1. ah benim süper becerikli arkadaşım. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun benim:)))))))))))))))))))))))))

      Sil
  2. olmuş işte. altına hamur üzerine salam sosis tarzı biraz turşu biraz sevdiğin şeyler ve kaşar tamamdır canım. sen bu işi becermişsin eline sağlık bir dahakine daha başarılı olur korkma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi canım, olmuş işte:))))))
      Yapa yapa ustası olmuşum bir de bakmışsın!
      Öpüyorum!

      Sil
  3. ooo ellerinize sağlık efenim:) bir de yarım saate sipariş getirmeyi düşünüyorsan bu işte kimse eline su dökemez ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))
      müessesemiz müşteri memnuniyetine çok önem verir efenimmmmmm
      :)))))))))))))

      Sil
  4. affeeriiiiimmmm kız sana, sübersinnnnn... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he kız, yavaş yavaş oluyorum galiba:))))

      Sil
  5. Blogumda iki tane ödülünüz var !

    YanıtlaSil
  6. off dıyorum su anda off harıka gorunuyorlar ve nasıl ımrendım anlatamam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrum sen de daha alalarını yaparsın!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...