9 Kasım 2012 Cuma

71. The Cold Light of Day



Bol aksiyonlu bir film, afişte Bruce Willis isminin yazdığına bakmayın, filmin başında ölüyor.Artık onun devri de bitti sanırım, filmin başında ölecek adam mıydın sen Bruce?Uçan trenlerden atladıydın da ölmediydin!Ahhhhh ahhhhhhh.....
Filmin jönü - deyim yerindeyse- Henry Cavill.Babasının bir CIA ajanı olduğunu ve ailesinin kaçırıldığını öğreniyor, ailesiyle tatile gittiği İspanya'da.Baba Bruce çok da fazla açıklama yapmıyor ama oğlumuz yakışıklı olduğu kadar zeki de, varsın olsun işini batırmış olsun.Hemencecik kavrayıveriyor babasının tuzağa düşürüldüğünü.Bir iki telefonla da ailesine nasıl ulaşacağını buluyor.Bir çanta var, bu çantayı getirecek, ailesi serbest kalacak.
İşte vurmalı kırmalı, koşmalı kovalamalı bölüm burda başlıyor.Oğlumuzun şansı da açık, koca İspanya'da kız kardeşini de buluveriyor o meşhur telefon konuşmalarıyla.
Gerçi ben burda yanıldım, o kızı ilk gördüğümde aşık olurlar sandıydım ama sonra öyle olmadı.
Neyse işte 40 yıllık ajanları falan atlatıp İsraillilere çantayı veriyor, ailesini kurtarıyor; anası ve erkek kardeşi de Bruce'umun diğer ailesini unutup kız kardeşlerini bağırlarına basıyor; hatta ajanların ajanı bir adam gelip üstü kapalı iş teklifi bile yapıyor bizim esas oğlana.
Bu da öyle bir filmdi işte.
Ama arada öyle göze batan sahneler vardı ki, özellikle reklam için çekilmiş, televizyonda o kadar güzel Nike, Coca Cola, Audi reklamaları yok valla.Gözümüze gözümüze soktular valla.

Resim alıntıdır.

2 yorum:

  1. coookk duragan bir film aslında. aksiyon var ama heyecan yok. ben de BW filmin başında ölünde, herhalde bir rüya ya da flashback olacak diye beklemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaa haaa, ben de aynne bekledim sonuna kadar ölmemiştir o çıkar biryerden diye ama.Geçti demek ki Bruce'cuğumun devri.Bu günleri de görecek miydik?
      Kötü film yaaa, baya kötü:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...