7 Kasım 2012 Çarşamba

Balık da yaparım kariyer de!

Örtmen olabiliriz, eve geç gelebiliriz, 8 saat ders vermiş olabiliriz ama balık da pişiririz evelallah!
Ben çok duyuyorum, ev kokmasın diye dışarda balık yiyenleri, ya da dışarda pişirtenlari; ya da hiç pişirmeyenleri.
Koksun arkadaş; ev bu kokacak.Kirlenecek, temizlenecek, tekrar kirlenecek.Ocak da  batsın.Onu da temizleriz.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ev hanımlığı damarım tuttu yine.
Okul çıkışı pazara gidersen canın herşeyi çeker, o yorgunluğun üzerine balık işine bile girersin.
Hamsi aldım ama temizlemesi zor yani.Temizledim de, ki ben hiç sevmem balık temizlemeyi, büyük balık severim, onları nasıl olsa temizliyorlar ya. (Üste yazdıklarımla çelişkiye düşmedim umarım)


Neyse Ege küçük balık seviyor madem, dedik aldık.

Pişirdik de, salatamızı da yaptık; öncesi için çorbamız da hazır.Daha ne olsun.
 
Yiyin gaaari:)))

23 yorum:

  1. becerikli hatunsun vesselam :)))))
    bizim evde açık mutfak olduğundan bende çok yapmam :))) kokuyor kardeş :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuyor kuzum biliyom da...lezzet-koku paritesini düşününce yapmadan da duramıyprum:))))
      Kocaman öpücükler!

      Sil
  2. Balık balık çok özledm balık yemeyi ama kimse yapmıyo ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kuzumm...Balık yemeyen ya da yiyemeyenler için olsun Hamsüler o zaman:)))

      Sil
  3. daha ne olsun tabisi de afiyet olsun cnm hamsi ayiklayamiyorum ben cunku kafasini koparamiyrm icim tuhaf oluyor. buyuk balik favorim ama hamsiyi de cok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum...Ben valla o kokuda gaddarım biraz, koparı koparıveriyorum.İş başa düştükten kellli..Naparsın?

      Sil
  4. Benimde favori menüm size afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmmm sağol güzelim:)))Afiyette kalalım!Balık sofralarımız bol olsun!

      Sil
  5. canım çekti amaa :)
    sabahtır beri açım şimdi revamı bu bana :)
    midem rahatsız o yüzden yiyemiyorum bugün hiç bişi
    ama balığada dayanamıyorummmm :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrum geçmiş olsun.Ayy yememeli ya da yiyememeli hastalıklar çok kötü yaaa.İnsanın ağız tadını kaçırmasın hastalıklar hiç.Tez iyileşesin inşallah:))
      Sevgiler!

      Sil
  6. kız bendede balık vardı geçen gün;)
    sen niye temizliyorsun pazarda balıkçılar temizliyor yanlız temizliyormusunuz die sormucan
    balığı sipariş et ben 15 dakika sonra gelirim almaya temizlenince de parayıda tamizlendikten sonra ver biz hep temizletiyoruz
    özellikle ben tekir severim minnacık valla tamizliyorlar aklında olsunn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın balık pişirili günler:)))))
      Canım hamsi ucuz ya, çok satılıyor ondan temizlemiyorlar.Adamlar küfreder zaten bana, yarım kilo hamsi yarım kilo başka balık alıyorum zaten.Ondan hamsiyi temizlemek bana kalıyor.Yoksa diğerlerini temizleyip alıyorum.Tekir, mezgit, barbun hatta sardalya...Hepsi şahane:)))

      Sil
  7. yapar benim arkadaşım :)))
    miiis miiiis...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mımmmm gurme şirinim, ağzına sağlık:))Kocaman sevgiler!

      Sil
  8. süper bi akşam yemeği olmuş
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzelim...Bol balıklı akşam sofralarına:))

      Sil
  9. Hastayım bu ara iştahsızım ama bunlar çok güzel görünüyor arkadaşım yine döktürmüşsün ellerine sağlık.Başlıkda çok güzel hani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hastalık zaten kötü, bir de insanın ağzının tadı gidince daha da kötü oluyor.Tez iyileşirsin umarım.
      Türkçem güzel lisanım benim:)))
      Sevgiler!

      Sil
  10. oyyyyyyyyyyyyyyyyyşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş....yutkundum ve sustum, gidiyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli kızzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
      ÖPtüm

      Sil
  11. Yazılar çok keyifli akıcı :)
    ellerinize sağlık,bu arada bende resim öğretmeniyim,çocukta yaparız kariyerde yemekte :) inşallah bakalım henüz bende çocuksuz bir öğretmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili meslektaşımmmmmmm! Deidim ya, herşeyin üstesinden geliriz alimallah, yeter kiisteyelim.Blogunun renk uyumundan anlamalıydım, görsel yönün çok kuvvetli branşınla çok uyumlu yani:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...