29 Kasım 2012 Perşembe

Ersağ Roll-on

Malum blog okuya okuya insan bazı konularda bilinçleniyor.
Ben mesela alüminyum meselesini bloglar sayesinde öğrendim.
Neymiş o derseniz, özellikle roll-on tarzındaki ter önleyicilerdeki alüminyum koltuk altındaki gözenekleri tıkadıkları için hastalıklara özellikle o en fenasına davetiye çıkarıyormuş.
E ben de artık bakıyorum içeriklerine roll-on alırken.

Ersağ markasını okulumuzdaki bir öğretmen arkadaş temsilcisi olduğunda tanıdım.Doğal içerikli olduğu iddasında.Amway'ın yerli sermeyisi diye düşünün.
Ben de roll-on sipariş verdim, içeriğinde alüminyum yok diye.Performansını sonradan paylaşırım.
Kokusu fena değil, unisex bir ürün, işe yarayı yaramadığını da kullanıp görücez.

Ersağ kullanan  var mı?

 Ha bu içindekiler kısmında yazanları biliyor musun derseniz, yok valla haberim.Ben bir tek alüminyum ve paraben bilirim zararlı deyü!


11 yorum:

  1. o en fenası ne özlem hanım merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gögüs kanserini kast etmiştim güzelim!

      Sil
  2. ben kullanmadım :((
    ama bulursam alıp deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yeni başladım zaten canım!

      Sil
  3. Deneyimlerini merakla bekliyorum tatlım =)

    YanıtlaSil
  4. piyasada bitkisel diye satılan o kadar ürün var ki,hangisine inanmalıyız bilemedim.Ersağ 'ı bir tanıdık satıyordu rollon ve duş jelini kullandığını memnun kaldığını söylemişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, her şey bitkisel diye satılıyor, deneyip göreceğiz artık!Sevgiler!

      Sil
  5. ersağ üyeliği için ve ayrıntılı bilgi için
    http://www.ersagdogal.com/ucretsiz-ersag-uyeligi

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...