5 Kasım 2012 Pazartesi

Kasım Fotoğrafları ( 1-5 )

Photo Challenge demek, yazmak dilime zor gelmeye başladı, bundan sonrası böyle yazasım var, liste burda, başlıyoruzzzzzzzzzzzzzz!
Ayın 9'u hata olacak!


 Kasım 1 - Yuvarlak ( Anneciğimin canımmmm un helvası, yuvarlak servis ettim ama uzun süre böyle kalamadı)

 Kasım 2 - Kırmızı ( Çok sevdiğim kırmızı çantam, Bursa Mango'dan almıştım, kullanmaya kıyamıyorum resmen)


 
Kasım 3 - Puantiye ( Lcw tulumum, yenilerden, puantiyesi kalpciklerden)

 
Bu da yakındanısı

  
Kasım 4 - yediğin ( Seveni vardır, ben mesela kokoreç-severim.Yerim, ohhh misss!)

 
Kasım 5 -Hayvan ( Beş kardeşler, üçü burda, sevimlilikten ölecekler ya:)))

8 yorum:

  1. yerim ben o minnoşları özlemmm içim hopladı bu kedileri görünce sen bilmiyormusun benim bunlara büyükk bir aşkım var çok sev sev sev onları benim için bak unutma;))
    kokoreç nefis görünüyor
    sende kırmızı olsun 5kuruş fazla olsun diyenlerdensin;)
    harikaymış fotolar devamdevammm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Gözdecim, dedim ya, şirinlik hastalığına tutulmuşlar, şu an pek tırnaklılar, ama bir-ikisini alıştırma çabalarım devam ediyor...
      Kırmızıya sonradan alışanlardanım ben, hiç kırmızı birşey almam diyordum; meğer baya varmış:)))
      Sevgiler, öpücükler!

      Sil
  2. kediciklere bayıldım cnm, bir kedisever olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım, pek şekerler:)))Senin minnoş da pek güzel bakıyor,ne güzel pisicik o öyle:))))

      Sil
  3. Hi, nice blog :) im following you now, please follow me back!

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much.Gonna visit you soon:)

      Sil
  4. eee güzelmiş bu :) devamını bekliyoruz özlemciğim. kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır güzelim, devamı da gelecek inşallah:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...