17 Kasım 2012 Cumartesi

Kasım Fotografları - 3


 Kasım 12 - Altında ( Benim en sevdiğim şeylerden biri, makarna altta, salata üstte.Bu kez ton balıklı makarnanın altında spagetti var.)

 Kasım 13 - Yansıma ( Yansıda görüldüğü üzre ben, misafir beklemedeyim)

Kasım 14 - Kıyafetinden bir parça ( En sevdiğim  giyilmekten ve yıkanmaktan ahı gitmiş vahı kalmış olan pijamam.Seviyorum ya, lie lime olana kadar giycem işte)

 Kasım 15 - Hava nasıl? ( Açık ama soğudu, kış başladı burda da)

Kasım 16 - Çantanda ne var? (Aslında çanta resmi çekmeliyim ama  çantam pis ve düzensiz geldi gözüme ben de anahtarlıklarımı göstereyim dedim.Kocaman çantada anahtarı en kolay bulma yolu böyle çok anahtarlığının olması.Yani bence öyle, elimi daldırıp birine denk getiriyorum nasılsa.E bir de seviyorum anahtarlıkları)

Kasım 17 - İçecek ( Koruk şerbeti, ekşi-tatlı inanılmaz bişeydir.Koruk üzümün olgunlaşmamışına denir.Onu toplayıp sıkarlar suyunu.Kaynatıp ekşi niyetine salatalarda kullanırlar.Bir de şekerle ya da benim yaptığım gibi balla karıştırıp su aranını da ayarlarsan nefis bir şerbet olur.)


8 yorum:

  1. eyvah o anahtarılığı nasıl taşıyorsun ağır değil mi :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çanta çok büyük olunca ağır olmuyor!Gardiyan gibi geziyorum:)))

      Sil
  2. selam,orada bır amway oda parfumu gordum,amway ile ilgilimisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)))Evet onu babam hediye tmişti, okulda broşür görünce bakmadan da geçemem.Ama çok iyi bir Amwayci değilim açıkçası:)))

      Sil
  3. MERHABA YENİ KATILDİM ARANIZA BURALARA KADAR GELDİM SAYFALARINIZ HOŞUMA GİTTİ TAM BURADA DUGULANDIM BENİN PRENSESİMDE İZMİRDE ARANIZDA BİR YIL OLDU EVLENELİ DAHA EVİNİ BİLE GÖREMEDİM HA ÇOK ÇOK İYİLER SADECE BEN TORUNUMA BAKIYORUM ONDAN GİDEMEDİM ONUN EVİDE HEM DAĞ HEM DENİZ GÖREN Bİ SİTE İMİŞ SİZİN DAĞI GÖRÜNCE İZMİRDE OLUNCA AKTI YAŞLAR RABBİM HEBİNİZE MUTLULUKLAR VERSİN TAKİPTEYİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz.
      Kıyamam ben anne gözyaşlarına, ama biliyorum ki anneler en çok yavruları mutlu olsun isterler; mesafeler çok da önemli değil aslında.
      Gün olur devran döner siz de kızınızın yuvasını görürsünüz inşallah.
      Ben denize baya uzak oturuyorum ama olsun, bu noktada çok da önemli değil.
      Sevgiler, saygılar!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...