26 Kasım 2012 Pazartesi

Özenli menü!

Geçen cuma bir özenmişim, bir özenmişim ki sormayın.
Uzun zamandır böyle özene özene yemek yapmamıştım.Madem o kaaa özendim, işte cuma menüsü:


 Mis gibin domates çorbası, bol kaşarlı!


 Kremalı patates.Patatesleri ince ince doğrayıp üzerlerine bir kutu kremayı boca ediyorsun sonra hoppp fırına.Muhteşem bir lezzet.



 Tabağımız da böyle.Kırmızı biber dolması, actifry'da but ve kremalı patates....


 Salatalarımız da mevcuttur.Bol soğanlı börülce salatası.


 En sevdiğim mevsim salatası, ya da diğer adıyla "yeşilsen gel renk cümbüşü" salatası

Ama ne yedik o akşam yaaaa!


12 yorum:

  1. Yine döktürmüşsün arkadşım güzel güzel yemekler.Bende pazar günü domates çorbası yaptm
    Ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, afiyet bal şeker ve sağlık olsun bize:)))

      Sil
  2. canım gerçektende özene bezene hazırladığın belli...
    oooh misler gibi yapmışsın...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şevk geldi ki bana sorma canım:))))
      Öpüyorum!

      Sil
  3. ohh afiyet olsun kuzum sende yemek yapmıosan artık..
    dicek bişey bulamıyorum valla kendini yabana atma maharetlisin vesselam;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıyorum da bu kadar çok çeşit yapmıyorum diyelim, mesela haftasonu hep bay geçtim.
      Öpücükler ve çok teşekkürler!

      Sil
  4. döktürmüşsün gene öğretmen hanım. eline sağlık. öğretmenler gününüde kutlarım. biraz geçti ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çokk teşekkür ederim!

      Sil
  5. Kırmızı biber dolmasını çooooooooooooook seviyorum ben ama :( Eline sağlık canım maşallah hepsi iştah açıcı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dayanamam, hatta en çok sevdiğim odur belki de:)))teşekkürler canım!

      Sil
  6. merhaba az önce bloguna keyifle izleyici oldum bana da beklerim
    umarım sende izleyicim olursun
    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok ince ve güzel sözler bunlar:)))
      Ben de uğruyorum hemen sana!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...