20 Kasım 2012 Salı

Paşa menü!


Et keşkek olan menüye basit bir ad verilmez, o menü menülerin paşasıdır.Geçenlerde bizdeydi paşa..
Kemikli et ana yemeğimiz,türlü şeklinde pişirdim.Önce suyunu çektirip biraz pişirdim sonra da sebzeleriyle birlikte düdüklüyle haşır neşir ettim kendilerini.Kırmızı biberi kısmadım gördüğünüz gibi.Tadı şahane oldu.

Tabi hakkını yemeyelim, bir diğer ana yemeğimiz de keşkek.Bizim buraların şahanesi.Sanırım başka başka yapılış şekilleri de var.Biz salça sosuyla yeriz.Ben yapmadım, anamın torpili:))))

Bunları yedikten sonra bir koyu kahve içtik, tahmin edeceğiniz üzre:)))

10 yorum:

  1. yemek blglarına bayılıkorum..ellerinize sağlık:) iştah açıcı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler ve çok çok teşekkürler!

      Sil
  2. vaaaaoooov sevdim ben bu menüyü...
    ellerine sağlık canım...
    afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  3. nefis görünüyor özlem hanım..afiyetle yemişsinizdir inşaallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun, yedik bitidik sağ salim, önümüzdeki yemeklere bakıyoruz!!!!!

      Sil
  4. ben karadenizdeyim de burda tavuklusunu yapıyorlar..ama ben etli severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tahminimce o da çok güzel olur!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...