2 Kasım 2012 Cuma

Sabah Dopingi

Uyku ne tatlı geliyor sabahları....
Kahvaltı hazırlamak da yemek de zor.
Yastık seni çağırıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ama kalkıp hazırlanmak, yüzü gözü boyamak, giyinmek, bir de karın doyurmak gerekiyor.Etrafı toplamayı saymıyorum tabi.
Çoğu sabah uzun uzun ve çok çok yemeğe zaman olmadığında benim kurtarıcım işte bu.

Kaymak,ekmek,bal!
Kaymak annemlerden getirdiğim sütten, yani doğal.Sütü kaynattıktan sonra üstünde kaymağı birikiyor.Ben de onu hemen alıp saklıyorum.Sabahları kendime böyle doping yapıyorum.
Az lokma çok enerji!

P.S:Bu arada blogu biraz değiştireyim dedim ama her şey alt üst oldu... Ben bir daha değiştirinceye kadar en değişik hali bu...

12 yorum:

  1. canım valla en iyisini yapıyorsun
    sağlıklı besleniyorsun
    bende çiflikten süt geldikçe değerlendiriyorum
    katkısız en başta kaynat kaynat iç değerlendir
    okul için iyi doping buarada;))
    afiyet bal kaymak olsunnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım elimizden geldiği kadar dikkat ediyoruz işte, yoksa her şeye dikkat etsen çıkamazsın işin içinden; en azından yapabildiklerimizi yapsak o bile yeter bence sağlıklı beslenmek konusunda:))))
      Sana da canım benim!

      Sil
  2. özleeem:) şu burnu akan, sesi kısık sürekli öksüren halimle kalktım evde tost ekmeğine bal sürüp yedim ne yapayım kaymak olmayınca:) ama eğer yolun Beşiktaş'a uğrarsa orada Pando Bal Kaymak var orada bir bal kaymak dene derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzummmmmmmmmmmmmmmmmmmm kıyamam ben sanaaaaa; ah ahh!Kuzum sana nane-limon lazım o zaman; ılıdığında da bir kaşık balla karıştırıp iç, yapabilirsen içine karabiber de şahane olur; ayağa kalkalsın hemencik:)))
      Geçmiş olsun canım benim.
      İstanbul'a yolun düşerse neden olmasın, yazdım kenara

      Sil
  3. gerçekten de tam doping :))
    vitamin dolu bir kahvaltı...
    afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, az zamanda en enerjili kahvaltım bu benim:)))

      Sil
  4. aynen cnm, sabah uykusu o kadar güzel ki. bal kaymak sürülmüş ekmek gibi :))
    kış da geliyor. iyi beslenmek lazım nasıl yapıcaz bilmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yataktan kalkmak işkence yaa resmen....Bir kaç dakikanın hesabını yapıyoruz resmen:))Değil mi?

      Sil
  5. Güzel pratik kahvaltı bence.Afiyet olsun
    Bende iki tahıl yada çavdar tost ekmeğinin arasına süzme peynir sürüp akşamdan tost makinasına yerleştiriyorum sabah fişe takıyorum alıyorum 5 dakika sonra.O tostuda yanıma alıyorum hemen kalkar kalkmaz yiyemiyorum işte yiyorum
    Bu arada blogunun yeni hali bence çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte çalışma hayatı böyle, pratik yollarını bulucaz diye akıl yürütmece hep, hep zaman tasarrufuna kafa yormaca:))))
      Teşekkrler canım, tebdil-i mekanda ferahlık vardır, derler...
      Öptüm, sevgilerle!

      Sil
  6. nasıl bir dopingtir bu yawww, yutkunuyorum, yutkundum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykuya çok, kahvaltıya az zaman ayrılınca doping şart oluyor kuzum:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...