14 Kasım 2012 Çarşamba

Ucuz buldum, Kaçırmadım!

Valla tam ihtiyacım olan şeydi, tam istediğim gibiydi, bir de fiyatını duysanızzzzzzzzzzzzzzzzz!
Kaçırmadım ama aldım hemen.
 Tamam çizme alıcam da, öncelik rahatlık.Evet bunlar çok rahatlar.
Ben zaten dolgu topuk istiyordum, ilk bakışmamızda fark ettik zaten birbirimizi.

 Rahat bir dolgu topuk ama rengi de istediğim gibi, zaten siyah çizmem var, kahverengi de var ama taba rengi yoktu.Renkten de "Ten point goes to" durumu var.

E birde bu yumuşacık çizmeye 60 tl deyince soluğu kasada aldım ben.

22 yorum:

  1. gerçekten çok uygunmuş fiyatı ii günlerde giy canıımmm

    YanıtlaSil
  2. süper fiyata almışsınız eşi olsa bende alayım siyah o derce yani iyi günler giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toga diye bir mağaza var burda, oradan aldım.Teşekkür ettim çokkk çok:)))
      sağlıcakla

      Sil
  3. guzel gunlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım...
    çok güzeller...
    fiyatıda gayet iyiymiş...

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan bacım, karlı bir alışveriş olmuş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hocu:))))Dört ayak üstüne düştüm:))))

      Sil
  6. oo ne güzellermis güle güle kullan canim ayaginda eskisin :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan botlarını, çok uygun bir fiyata almışssın, blogunu çok sevdik ve takibe aldık sende bizi ziyaret etmek ve takibe almak istersen, modave yaşama dair tüm son bilgileri takip için
    adres, e-nsisters.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun kıslar:))))
      Hemen ziyaretinizdeyim!

      Sil
  8. Güzel günlerde kullan canım çok uygun almışsın renginin güzelliği de cabası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim ya, ben de aynen öyle düşünüyorum:)))

      Sil
  9. Çizme süper fiyatı daha da süper :)) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka gibi derler ya, öyle oldu, teşekkür ederim güzelim!

      Sil
  10. baya indirimle almışsın
    tbrkler
    bende kışın geçmesini bekliyorum seneye kullanıcağım botları almak
    indirimden faydalanmak için..
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok rast geldi:))))İndirim zamanlarını kaçırmamak lazım sanırım:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...