23 Kasım 2012 Cuma

Yine mi Köfte!

Evet, yine köfte!

İşin güzel yanı bunları Actifryda kızarttım.Yani bir-iki kaşık yağda piştiler.En son fırına sürüp hem ısıttım hem de domatesleri pörsüttüm.

Servis fotoğraflarını da çeksem iyiydi.....

14 yorum:

  1. pörsüttüm;)) çok hoşuma gitti kuzucum ne güzel bir kelime bu böyle pörsütmek;)
    valla çok güldüm o domateslerin pişmiş halini karşılayan en güzel kelime budur yani bu..
    köfte harika görünüyor o domaTESİN TADINI BİBERİN KOKUSUNUDA İÇİNE ÇEKMİŞTİR FIRINDA IMMMMM;=))
    anam caps lock açılmış valla değiştirmicem azcıkta sen gül yazımın şekline şemaline
    kocamannnnnnnn öpüldün;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heee heeee:))) Günümü şenlendirdin yine:)))
      Domates beber, patdes ve köfte hemhal oldular, midemize doldular:))))
      Sevgiler canım!

      Sil
  2. maşallah sana:)) çok hamaratsın özlemcim:)) bu arada actifry dan memnunmusun. ben de düşünüyorum ama o koca aleti mutfağa sokmaya değermi performansı diye düşünüyorum valla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum ehem de öhöm felan oldum, koltuk kabarması durumundayım:))))
      Teşekkürler ederekten Acticiğime geleyim.Ben seviyorum actiyi:)))Evet yer kaplıyor evet biraz pahalı ama çok kullanıyorum.Fırından bile fazla hatta.Çok az kullanmam da cabası.Bence sen önce bir dene, patates bence çok başarılı (Tabi buram buram yağ olmadığı için kızartma tadı biraz farklı, ama dedim ya ben seviyorum), Kanat ve but mangaldaki gibi luyor resmen.Biber, kabak, patlıcan bile kızarttım; hem hızlı hem az yağlı.Pişirilenleri yeme imkanın olsa bence daha net karar verebilirsin:)))
      Öptüm canım!

      Sil
  3. Canım ilk önce Öğretmenler günün kutlu olsun.
    Çok güzel görünüyor llerine sağlık bu arada köftleri actifryda nasıl yaptın dondurucundamı çıkarmıştın?Bende kullnıyorum ama donmuş köfte yaoabiliyorum ancak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar düşüncelisin, mest ettin beni güzelim, çokkk teşekkürler.
      Köftelerim donmuş değildi ama ortadaki döndürme aparatını çıkardım ben; o olmayınca şekilleri bozulmadı yine de 10-15 dakikada kızardı zaten.Zaten fırına da koyacağım için çok kızarmasalar da olur diye düşünmüştüm.2 dakika ısıtıp makineyi yağladım gayet de güzel kızardılar gördüğün üzre:)))
      Sevgiler!

      Sil
  4. ohh ohh elerine sağlık harika görünüyor.Bana da fikir olmuş oldu :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))sevgiler kuzum ve çokkkkkkkk teşekkürler!

      Sil
  5. Nefis gözüküyor,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzelim, hoşgeldin:)

      Sil
  6. ya ben size yemeğe geliyorum ya!

    YanıtlaSil
  7. bende actifryda kızartıyorum çok sağlıklı ve lezzetli oluyorlar.ellerinize sağlık canım zaten köfte istiyordu gördüğüm iyi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzelim hem az yağla yapıyorsun hem de tadı süper oluyor.Severek kullanıyoruz:)))Sevgiler, hoş geldin!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...