14 Aralık 2012 Cuma

Aradığımı buldum!

Bayadır, yani 1-2 aydır geniş konçlu, düz, topuksuz hafif sportif kısa bot arıyordum.Tarifi nasıldır bilmiyorum ama anlatabildim umarım.Kısa botlarda şimdi zımba modası da var, ama ben giyenlerde bayılsam da kendime yakıştıramadım.Ya da uygununu bulamadım.

Sonra Trendyol sağolsun, bir Bambi kampanyasında aradığıma benzer bir şey buldum ama elimle alayım diye kaçırdım o kampanyayı.Tabi sonrasında görerek alamadım.

O günden sonra ben Trendyol'un başındayım, Bambi kampanyası var mı diye, geçen pazar, gezdik tozduk eve geldik 8-9 gibi.Açtım baktım anaaaaa.Hem Bambi var hem de 20 tl Hediye çekim var.Allah allah nidalarıyla Ege'yi ikna ettim, zaten bendeki hevesi gördüğü için hayır diyemedi.

Bir ara numaraya aklım da takıldı ama normalde 37 giyerim ama kalın çoraplarımla giyerim, küçüğe çare yok ama büyük olursa çare çokkk deyip 38 numarasını kampanya bitimine yakın kapıverdim.

Salı kargoya verilip çarşamba elime geçmesi de cabası..

İşte güzelim bu:
Siyahı yoktu ama bu kahve çok daha kullanışlı olacak benim açımdan.Bayıldım.Akşamları aağıma geçirdiğimi itiraf edeyim.
Hem taytlarla hem de kotla şahane olacak eminim.Elbiseyle de olur.Tekrar söyleyeyim, bayıldımmmm.


59 tl idi, tabi artı kargo ücreti.Sağolsun 20 tllik hediye çekiyle bana 45 tlye mal oldu.

18 yorum:

  1. Bende bambide bitane beğendim bu hafta sonu alıcam.
    Güle güle giy cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben buna takıldığım için diğer modellerle pek ilgilenemedim ama baya şahane şeyler var:)))
      Sağolasın canım!

      Sil
  2. hımm güzell güle güle giy canım:))

    YanıtlaSil
  3. hım güle güle kullanın özlem hanım, sıcacık duruyor kullanışlı bir bot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun!Zaten evin içinde giyerken alev attım resmen:)))

      Sil
  4. bu modele ben de bakıp kararsız kalıyordum hep ama guzelmiş cidden güle güle giy Özlem :)

    Bir de bambinin kalıpları biraz dar ben 37 numara kaç ayakkabı aldıysam epey sıktı once çizme alsam kalın çorapla giyerim diye 38 alırım diyordum sana nasıl oldu peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım dediğin aynen doğru, Bambinin kalıpları biraz dar, ben zaten onu da düşünerek 37 değil 38 aldım.şahane oldu ayağıma.Deneyerek alsam ancak bu kadar isabetli olurdu.Hem kış sonuçta, kalın çorapla falan giymek gerekir diye bot ve çizmeleri büyük alma gibi bir huyum vardır benim!

      Sil
  5. canım bende çok beğendim...
    içine sinerek alamda güzel birşey...
    güle güle kullan...
    bambinin ürünlerini bende beğenerek kullanıyorum...
    tabiki bende laışveriş sitesinden uyguna alıyorum...
    çok iyi oluyor...

    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan güzelim çok şanslıyım, dört ayağımın üzerine düştüm resmen:)))

      Sil
  6. güle güle kullan özlem çok güzeller yeni cicilerin tam bende bu tarz birşey arıyordum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baka baka yoruldum resmen, o kadar çok model varki.Ama en sonunda denk geldi herşey.Sana da tavsiye ederim!

      Sil
  7. ayağında paralansın bacım, tepe tepe kullan... :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan blogunu cok sevdim bende Prensesin Masalina beklerim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim, muhakkak uğruycam:))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...