13 Aralık 2012 Perşembe

Aralık Fotoğrafları - ilk

Rüzgar'a doğru başlattı, 2 aydır devam etmekten kendimi alamıyorum.Güzel bir fotoğraf etkinliği:)))
Aralık ayının listesi burda:


Öyleyse başlıyoruzzzzzzzz:




Aralık 1 - Ebruli(pek olmadı biliyorum)

Aralık 2 - Bisiklet(Ana bisiklet ve yavrusu)

Aralık 3 - Sorun(yap yapabilirsen)

Aralık 4 - Telefon(Hala kullanan var mı bilmiyorum ama benim emektar Motorola)

Aralık 5 - Deniz


Aralık 6 - HEdiye(Vesile Hocaya "AA yüzüğün ne güzelmiş dedim, kalktı yüzüğü bana hediye etti, seviyorum bu kadını)

Aralık 7 - Süslü (pek süslü biri sayılmam ama çantamda bunları hep taşırım)


Aralık 8 - Sevimli (Değil mi ama?)

Aralık 9 - Bulut ( Geçen hafta bulutlar böyleydi, koyu, kopkoyu)

Aralık 10 - Yaprak (Takvimdeki son yaprak)

Aralık 11 - Aşk (Bilmem söze gerek var mı?)

Aralık 12 - Kalem (Kalem gibi sarılmış anne böreği, nefisss)


Aralık 13 - Mutluluk ( Buzdolabının üzerinde güzel bir not görmek, notların sonunda minik kalpcikler olması...)

4 yorum:

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...