6 Aralık 2012 Perşembe

Benim bir davet sofram olacaaağıdı?

Uzun uzun zaman önce bizim akşam yemeğine misafirlerimiz vardı.Annemler ve teyzemler, üzerinden zaman geçti ama fotoğrafları yeni fark ettim.Bu yazıyı yazmadan da edemedim.

Soframızın genel görünümü




Bu resmi döndürmeyi bir türlü başaramadım.




Bu en sevdiklerimden, havuç ve pancar salatası yoğurtlu ve sarımsaklı tabiki, ama sunumu böyle yaptım, güzel oldu:)



Dondurudan kabak çiçeği dolması ve biber dolması.




Ezgi'den haydari



Benim bayıldığım ve bir ömür kesintisiz yiyebileceğim mantar salatası...Yine mi yapsam?

Pişik biber turşusu


Ve son olarak salata..Tek resmi yok ama börülce de vardı sofrada.


Bu kadar salata, meze sonrası herhangi bir yemek ikram etmedim gibi duruyor ama onları fotoğraflayamadık.Ama mercimek çorbası, etli kuru fasülye, kremalı fırında patates, actifry'da kanat ve but ve pilav vardı.Tatkı olarak da yalancı ekmek kadayıfı.(Onun tarifini de veririm bir ara)
Bu kadar.Bitti.

16 yorum:

  1. harika bir sofra olmuş cnm. eminim çok keyifli bir gündü.

    YanıtlaSil
  2. ahahahah! can çekişiyorum su an yaaa.nefis nefis nefis şapırt!

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ayyy sofrada yok yok...
    iştahım kabardı valla...

    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. Yine yine güzel yemekler.hepside harika hepside birbirinden iştah açıcı :)
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık özlemim
    şimdi senden şu mantar salatasının tarifini rrica edelim
    ben ne yaptım ne gördüm bugüne kadar???

    YanıtlaSil
  6. bacım döktürmüşsün beee... maşallah sana...

    YanıtlaSil
  7. oh ohh ohhh süperrr:)

    http://prettyinpinkbride.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, bir uğrayayım öyleyse:))

      Sil
  8. Döktürmüşsünüz yine şekerim her şey çok güzel görünüyo hele havuç salatası verseler sabah akşam havuç salatası yiyebilirim
    şu mantarlı salatanın tarifini bize de ver litfeeeeeen dışarda yedim ama seninki malzemeleri daha farklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzucum, ben de havuç salatasıyla öğün bile geçiririm, o derece severim.Salatayı da yazdım zati.
      Öptüm, sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...