7 Aralık 2012 Cuma

MAntar salatası

Benim en sevdiklerimden.Her gün yerim sanırım, hatta yapınca bol yapıyorum da bir kaç gün gidiyor.Elbette farklı farklı yapılışı vardır, zaten bir sürü salata tarifini kendimizce ve evimizdeki malzemelerle değiştire değiştire yapmıyor muyuz?
Gözde tarif istedi ben de yazıyorum.

Olmazsa olmazlarımız:
1 Paket mantar(güzelce haşlıyoruz  mantarlarımızı)
Kornişon turşu ( miktarını siz gönlünüzce ayarlayın, ince ince doğrayın)
Dereotu ( bu yaptığımda evde dereotu kalmamıştı, ben de mecburen maydonoz koydum, dereotuyla daha güzel oluyor ama bence)
1 limonun suyu ( sosu için kullanıcaz sonra)

Daha başka neler koyabiliriz:
Dilimlenmiş zeytin ( Evde bulamadıklarımdan biri, bu kez koymadım o yüzden)
Haşlanmış mısır
1 Tane kırmızı biber ince ince dilimlenmiş
1 Tane ince ince doğradığımız havuç

Tüm malzemeleri karıştırıyoruz, üzerine zeytinyağını ve limonu gezdirip, tuz miktarını ayarlıyoruz.Kaşık kaşık yemesi size kalmış.Mantar sevenler özellikle denesin.




8 yorum:

  1. benimde en sevdiklerimden:)
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım hamarat hatunum
    hemen yapıştırmışsın tarifi
    taman notumu aldım kesinlikle denencek bu güzel salata o kadar..
    öptüm canımmm;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım, bir şey rica etmişsin kırar mıyım seni:)))Bekliyorum bakalım sevecek misin?

      Sil
  3. çok güzel görünüyor...
    ellerine sağlık canım...

    bende her gün yesem bıkmam :))

    YanıtlaSil
  4. Çok leziz görünüyor.. Ellerinize Sağlık.. :)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...