22 Aralık 2012 Cumartesi

Mim mim üstüne!

Sağolsun Bricit mimsiz bırakmaz beni, işte son mimler...Aslında üç-dört ayrı mim ama ben tek postta cevaplayacağım.İnşallah!

Öncelikle Gökkuşağı mimi:
Benim kitaplarımın çoğu annemlerde, orda baya baya kulelerim var ama bekledim giderim belki de fotoğrafını çekerim diye ama olmadı.O sebepten bu mimi layıkıyle yapamıyorum, üzgünüm!
En son aldığım kitabı yazayım, okumaya kıyamıyorum.


İkinci mimimiz de masanda ne var mimi:
Masamızda hep farklı şeyler olur, menümüz belki hep değişir ama salata değişmezimizdir.Hatta nasıl başarıyorsam bazen sadece salatalarla bile doyabilirim:))))

Üçüncü Mimimiz ise blog okuma listesinde görmek istediklerim ve görmek istemediklerim:

Alışveriş yazılarını okumaya bayılırım.Hep alışveriş yazısı lütfen:)))
Kim ne almış; kaça, nerden almış pek severim okumayı.Ben de mi alsam, indirim mi varmış, acaba bulabilir miyim?Bayılırım yaaa.
DIY yapıyorlar ya bazen ya da dikiyorlar böyle güzel güzel elbiseleri, etekleri.Bayılırım.
Ee güzel tarifleri de hiç kaçırmam.
Esprili yazanları, kaleminden yaratıcılık ve gülümseme damlayanlara ise bayılırım.Allahtan Alışveriş Danışmanı da döndü:))))

Peki neleri sevmiyoruma gelirsek.Ürün tanıtım yazılarını sevmiyorum.Tamam anlıyorum neden yazıldığını ama blog okuma listesinde onlarca blogda aynı yazıyı görmek güzel değil.Bir de herkes aynı anda giriyor bu tür yazıları.Bilmiyorum, ben pek sevemedim de bu işleri.

Bir de özellikle gözüme battığı için söyleyeyim, Türkçe'ye özen göstermeyen; çalakalem yazan; cümlelerinin başı sonu belli olmayanları da okuyamıyorum.Bari noktalama işaretlerine hiç olmazsa büyük-küçük harf kullanımına dikkat edilse; özel adlar büyük harfle yazılsa...
Ben de arada yapıyorumdur yazım hatası, kabul, sonuçta on parmakla yazmıyorum ama yazıları baştan sona yazım yanlışlarıyla dolu olanlar var, Türkçe'de olmayan harflerle yazanlar var.Biraz öğretmenlik damarım kabarıyor işte.Sevemiyorum.

Son mimimiz yılbaşı istek mimi:
Yeni yılda gerçekten ve gerçekten öncelikle sağlık istiyorum.Sevdiklerim yanında olsun yeter.Kavga, gürültü, dövüş, bağırış falan olmasın.Huzurlu, sakin bir yıl istiyorum.Güzel olan her türlü sürprize de açığım:)))))))


Tüm mimseverlere çağrımdır, yanıtlarsanız -herhangi birini bile olsa- sevinirim:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...