15 Aralık 2012 Cumartesi

mimmmmmmmm!

 Şirin Tariflerden mim gelmiş....

1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?

Ben sanırım ortayı bulma taraftarı olurum çoğu zaman.Mantıklı bir insanım ama duygularımı da dinlerim.



2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

Bunun çok nedeni var; benciliz, yetinmeyi bilmiyoruz.Tüketim canavarıyız.Hep daha iyisi, daha yenisi.Takdir etme duygumuz yok, kıskançlık ise içimizde sinsice bekliyor.




3-Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?

Aslında eskiden yani Bursa'dayken az para verdim deyip gereksiz bir sürü şey aldığımı şimdi fark ediyorum.Bir iki ayakabım var, 100lü civarlarda para verdim ama şimdi giymiyorum.Bunlar dışında çok büyük pişmanlıklarım yok!



 
4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?

Savunurum tabi ki.




5-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?

Tok gözlüyümdür.Kanaatkarlardan, içimden keşke şöyle olsaydı diye geçse bile uzun sürmez, hemen unuturum.



Mim için tekrar teşekkürler:)))

4 yorum:

  1. Ben de yapabiir miyim bu mimi...nasil oluyor bu mim isi anlatir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım aslında şöyle oluyo.Mim soruları ortak.Bu soruları bazen yanıtlaman için ismini mimliyorlar, bazen de soruları beğendiysen sen de blogunda cevaplıyorsun.Herkes kendi cevaplarını veriyor yani.İstersen sen de bu mimi başka blog arkadaşlarına gönderebiliyorsun.Budur yani.Senin cevaplarını da okumayı çok isterim:)))

      Sil
  2. güzel cevaplar...
    teşekkürler canım...

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...