5 Aralık 2012 Çarşamba

Sevdiklerim mimi

Şu sıralar mim yazamıyorum çok fazla, bir şeyler oluyor ve ben yazmaya başlasam da bitiremiyorum.Ama Gözde'nin bu mimini yanıtlamaya kararlıyımmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

  • En sevdiğiniz nevresim takımınız:
Özdilek'ten aldığım saten nevresim takımım.Mor olması bayılma nedenim.Bayadır sermediğim için olsa gerek fotoğraflayamadım.Netten görsel kullanmam o sebepledir.

  • En sevdiğiniz mum:

Ben pek mum insanı değilim.Hatta sanırım mum falan yoktur evde.Dur yalan olmasın iki tane var o da salona kırmızı havası versin diye:))))

  • En sevdiğiniz saklama kutunuz:

Ezgi'nin abisine doğumgünü hediyesi.İçi çikolatayla doluydu:)))

  • Evinizdeki en sevdiğiniz çiçeğiniz?     

  •  Sıkılmadan defalarca okuyabileceğiniz kitap?
 En sevdiğim kitaptır, 4-5 kez okudum yine başlasam yine okurum.

Gözde'ye tekrar beni mimlediği için teşekkür eder, yazmak isteyenleri mimler, büyüklerin ellerinde küçüklerin gözlerinden öper, bu yazıma burada son veririm:))))

8 yorum:

  1. nevresim takımın çiçeğin ve kutu ile hikayesi çok güzel canım teşekkürler yaptığın için
    bende dün aklımdan geçirdim hatun benim mimi unuttu die ama sen beni yanılttın
    kocamannn sevgiler canım;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım unutur muyum?Ama bazen zaman yetmiyor işte, aklımın hep bir kenarındaydı zaten.Öpüyorum:)))

      Sil
  2. çiçeğine bayıldım...
    çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, anneannem hediye etmişti:)))

      Sil
  3. canım hepsi birbirinden güzel fakat hepsi görünüyor ama kitap görünmüyor hangi kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa, çok ilginç ben görüyorum ama.Neyse kitap Oğuz Atay'ın Tutunamayanlar'ı:)))
      Sevgiyle canım!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...