31 Aralık 2012 Pazartesi

Yemeklerden... Soğanlı et sote



Eee geldik bir 365 günün daha sonuna.Milenyum vızıltısını o kadar net hatırlıyorum ki, sanki dün gibi.Takvimler yanılmıyorsa 2013'e gireceğiz.12 yılı bitirmişiz  mielnyumdan.Ömrümüz diğerlerini de görmeye yeter umarım.
Yılbaşlarında çılgın eğlence insanı olmadım hep, evde ailemle ya da arkadaşlarımla kutlamıştık evlenmeden önce, Ege'yle de ailecek de arkadaşlarla da eğlencemizi yaptık.bu sene ise evdeyiz.Evde olmayı seçiyoruz.Ege zaten bugün çalıştı, saat 8den sonra da eğlenmeye gitmeyi istemedik.Yiyecez, içecez ve zaplıycaz bu akşam.
Umarım güzel bir yıl olur, güzel beklentilerim var 2013'ten.Bekleyip görücez.
Hepinize de ayrı ayrı güzellikler diliyorum, hepimizin beklentileri farklı belki ama umarım gönüllerimzi şen olur:))))

Gelelim yılın son yemek yazısına.Yeni yıl ruhuna uygun olsun.Mis gibi soğanlı et sote, yanında da pilav.Daha ne olsun, yanına ayranıyla salatasını hazır ettikten sonra:)))))

Ağzınızın tadı kaçmasın, güzellikler sizinle olsun:))))

16 yorum:

  1. NİCE MUTLU SAĞLIKLI HUZURLU YILLARA CANIM
    SİZDE BİZDENSİNİZ DEMEK AMANN BAŞBAŞADA
    GÜZEL BE;)
    ELLERİNE SAĞLIK SENEYİ ET İLE KAPATIYORSUN
    AFİYET OLSUN AĞZINIZIN TADI BOL BOL OLSUN
    KIZ TATLI YEMEYİ UNUTMA HURAFE AMA OLSUN..
    KOCAMANNN ÖPÜYORUM CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bu güzel dileklere ne denir?Güzel dilek dileyen dillerin daha güzelleriniz bulsun:))))
      tatlı ve çikolata stokum da bol, geceyi tatlandırmaya yetecek yani.
      Çok çok öpüyorum.Hepi niv yır:))))

      Sil
    2. allahım tatlı dillim yaw kıyamam sana
      o senin güzelliğin
      2012de olmadı inşallah 2013de tanışma imkanımız olur;)

      Sil
    3. Canımsın, inşallah canım benim:)))

      Sil
  2. en sevdiğim ikiliyi yapmışsın canım...
    et sever olarak tabağı alıp kaçıyorum :))

    ellerine sağlık canım...

    mutlu seneler...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu senelr canım:))))
      Öpüyorum!

      Sil
  3. 2013 kalbinden geçen bütün isteklere kavuşturur inşallah seni. Tabii geri kalanlarımızı da :)
    Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömrümüzün geri kalanında bile hatırlanacak kadar güzel bir yıl olsun:)))Hepimize!

      Sil
  4. merhaba canım,
    ahudemde yarışıyorum...
    blogumdaki beni oyla butonuyla beni oylarsan sevinirim...
    şimdiden çok teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabisiiii:))))hep destek tam destek:))

      Sil
  5. Rabbim senin de ağızından tadı eksik etmesin canım
    Yeni yılda bütün beklentilerin gerçekleşsin inşallah
    bu tabak ve ayran salata ikilisi
    ooof süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayatım, amin:)))

      Sil
  6. sana katılıyorum, en güzel yılbaşı aileyle geçendir cnm. iyi seneler...

    YanıtlaSil
  7. mhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bende isterim canimm :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur canım, bir tabak da sana olsun:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...