19 Aralık 2012 Çarşamba

Yeni aldım!

Garnier makyaj temizleyici, Bimden, 6 tl civarı!
Bunlar da Bim collection.Burun bandı, maske, mendil, yarabandı ve ıvır zıvırlar işte.
 Duş jeli zaman zaman lazım oluyor.Elde bulunsun diye ve en çok da rengi mor diye aldım.İtiraf edeyim.

 Bu sabunu A101'de buldum.Kokusu şahane, banyoya koydum bile hatta.Annem doğal zeytinyağı sabun yapıyor onu almam, markette satılınca aldım diye biraz kızdım kendime ama.

 Saçlarımı yıkamam büyük ihtimalle ama öyle koksa bile yete bana.

Sivilce konusunda dediğini yapar mı acaba?

 Son olarak da Avon'dan rimel, süper Drama'ymış.Görücez!

10 yorum:

  1. güle güle kullanın aldıklarınızı.ben de defne sabunu almak istiyordum , duj jeli yerine kullanmak için , bu iyi oldu. teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defne sabunu yeni aldım henüz kullanmadım ama durduğu yerde bile kokusu harika:)))

      Sil
  2. yeni alına şeyleri çok seviyorum :))
    güle güle kullan canım.....

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan tatlım
    annenin kendi eliyle yaptığını denemelisin bence
    bak bende üzüldüm şimdi
    kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVet hayatım ya, gidip alıcam bir koca kalıp bir dahaki gidişimde:)))

      Sil
  4. Güle güle kullan ama annen evde sabun yapıyorsa bunu mutlaka değerlendir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya , aldıktan sonra pişman da oldum, ahhh bu tüketici damarım yok mu?

      Sil
  5. defne sabunu harika seçim ..cilde çokçok faydalı kesinlikle daha çok kullanmamız gerektiğini okumuştum bir yerde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da kozmetik kullanmaktansa sabun kullanmak daha mantıklı geldi zaten.Bakalım nassıl?

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...