12 Aralık 2012 Çarşamba

Yufkadan pizza!

Pizza konusunda giderek gelişiyorum.Bakalım hangi aşamaları da görücez.
Olur mu, olmaz mı derken; televizyondaki bir programda gördüm şu kenar fikrini; gerisi de benim ağız tadımla yaratıcılığıma ve mutfaktaki malzemelere kaldı zaten.
Süper olduğunu da belirteyim.
Nasıl yapıyoruz?a gelirsek:
Öncelikle 2 yumurta, 1çay bardağı süt ve yarım çay bardağı yağı karıştırdım.
3 yufka lazım bize, tepsiye ilk katı serip  sütlü sostan dökerekten ıslattım.Sonra diğer katları da aynen sosladım.Tepsinin kenarlarını dürüp bu hale getirdim.

 Sonra da 180 derecelik fırında bir 10 dk. pişirdim.Nasıl kabarıyor size anlatamam.Hemen fotografını çekmeye koyuldum ama tam yakalayamadım sanırım.

 Sonraki 10 dakika için fırına koymadan önce pizza malzemelerini üzerine koydum, dolapta ne varsa artık.Tekrar fırına gönderdim.Kaşar eriyince de aldık fırında.

 Yemelere doyamadık...

Yanına eşlikçi olarak Actifry patates kızartması da günün bonusu:)))

16 yorum:

  1. harika bir görüntü çokda severim ellerine sağlık bak canım çekti :)

    YanıtlaSil
  2. Özlemcim başka neler yapacağını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Akşam üzeri bir daha senin bloguna vakmıyım bcen canım en iyisi:)
    resmen yutkunarak baktım:)tamda acıkmışken.yine harika bir şey yapmışsın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yoruma ola laaaa diyorum güzelim.Bizde de pizza deyince akan sular durulur, yutkunma hali başgösterir:)))
      Sevgiler!

      Sil
  4. yerimmmm seni de o pizzayı da ağzımın suyu aktı :)

    benimde şimdi fırında mantar(çıntar) var gel yiyek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offfff aynı dilden konuşunca bak sesim soluğum çıkmıyor.O çıntar yenmez mi, Hatta minik minik yenir ki çabuk bitesin...

      Sil
  5. amanın pek değişik olmuşşş hocuuu, eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocuuuuu dene bak, açık börek gibin, yemesi enfes:)))

      Sil
  6. Özlem harika olmuş Çokta pratik eline sağlık.Bide bide afiyet olsun :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, bunları senden duymak çok güzel:)))

      Sil
  7. Nefis görünüyor doğrusu :) denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım deneyip beğenirsin!

      Sil
  8. çok pratik ve leziz görünüyor pizzasever biri olarak çok sevdim bu tarifi :) ellerine sağlık adaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım hoşgeldin...Hamurla uğraşmak zor geldiğinde ve pizza yeme isteği bastırdığında yapılabilir...Teşekkürler canım.Sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...